Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: Zebe - 08.02.2016, 15:51:42
-
Tässä mietiskelen kun ei ole nyt varaa kaikkea ostaa niin kumpi antautuu ennemmin m46 laatikko vai amazo in vakioperä missä kemppilukko? :D tulossa b230 turbon kera.. molemmat tulee vaihtumaan mutta ei välttis tänä talvena..
-
Kaiken saa rikki.
Jos näistä kahdesta heikompaa pitäisi veikata niin riippuu myös paljon siitä missä kunnossa ovat...
-
Ite olisin enemmin huolissani akselista ::)
-
Jos vääntöä otetaan ulos niin vetarit on aika nopeasti morjens. Ja takanivel kardaanissa on kanssa aika nopeasti vaihtokunnossa, olettaen tietennii että vakiokardaanilla vedellään. M46 taitaa aina olla hardy-laipalla ja/tai isoilla nivelillä. Joten taka-akselin kardaanilaippa tarttis vaihtaa. Vähän hankala rasti jos meinaa vaiheittain rakennella.
-
Mulla tällä hetkellä amazonin kardaani.. adapteri laatikon ja kardaanin välissä.. 240 kardaani löytyis ja siinä kohdin tarvis vaan se sama adapteri laittaa perän laippaan.. hardylaippa on laatikossa..
-
Niin kauan ku sulle on tulossa ahtimeks hx40 niin miettisin kaks kertaa tota m46 laatikkoa. Perää samoin jos se on kestoltaan samaa luokkaa.
-
Voimaahan siitä ei tulla ottamaan paljoa juur noiden takia.. sitte otetaan enemmän kun saa voimansiirtoa päivitettyä.. 200-sarjan perä ollut tässä kyllä ostoslistalla vielä tänätalvena mut lootaan ei taida olla rahoja.. muutenkin kun tuohon rahaa vielä menee kaikkeen :D voihan se olla et ens kesäks viel menee vanha b20 keulille et saa käytettyy leimalla yms niin ei mene kylmäksi
Ps. Tää on vähän tämmöstä kun P.A. yrittää rakentaa :D