Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: eepo - 16.02.2016, 17:22:57
-
Autossa tuntuu moottorin värinä ratissa 1000-1500rpm. Ylä-taka ja ala oikea tukikumit vaihdettu ja vieläkin täristää. Pitääkö vaihtaa vielä hydraulisia tyynyjä.. Kovempi homma..
Vm 2000 automaatti
-
diesel,bensa?
-
Onko saman tyylistä oiretta kuin täällä: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=67260.msg1060963492#msg1060963492
Jakopään kiristinrulla aiheutti tärinää n. 1100-1300rpm ja myöskin jokin kiinnityspelti oli hieman vinossa. Näiden vaihdon jälkeen korjaantui.
-
Bensa kyseessä
-
Ei se värinättömästi käy koskaan.
Jos vikakoodeja ei tuu ja auto pelaa niin anna mennä. Ainahan tietysti vois ne perushuollot kattoo, tulpat, johdot, suodattimet?
Mikään ei oo ikuista.
-
Juu, hyvin tuo muuten toimii. Odotin vaan värinän vähenevän kun vaihdoin noi edellämainitut vialliset tukikumit.