Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: sienifarmari - 18.02.2016, 20:48:25
-
nyt kävi niin että hihna katkes kone on b200e. tuleeko pahaa jälkeä vai onko tässä se että ei hajoa ventiilit yms?
-
Eiköhän sielä venttiilisalaattia ole tarjolla. Olettaen että se katkennut hihna oli jakoremmi. :)
-
no sepä se :D voeh tutkimallahan se selvii sitä vaan toivos että ei olisi kaikki paskana. :'(
-
Tarvinet luultavasti useamman kappaleen pakoventtaalei tai vaihtokannen.
-
Ja tollasen pikkulohkon positiivinen puolihan on se ettei sen arvo juuri muutu koneen kilahtaessa - romuraudan hinnalla menee edelleen. ;)
-
Eikös tuo ole sellanen kone jossa männät ei yllä venttiiliin.
-
Eikös tuo ole sellanen kone jossa männät ei yllä venttiiliin.
Ei taida satasarjan koneissa olla kuin turbot joissa vahinkoa ei tapahdu.
-
Ei taida satasarjan koneissa olla kuin turbot joissa vahinkoa ei tapahdu.
230 koneista suurin osa tuntuu olevan vapaasti pyöriviä, 200 koneissa sitten herkemmin ropsahtelee. 230F ja FB pyörii vapaasti, 230E ja K eivät.
-
pikaisen selvityksen tein. ykkös ja nelos pytyistä puristuspaineet poissa. pakoventiilit menneet varmaankin?
kakkos ja kolmos pytys ok puristukset ja sitä kautta uskoisin että venat niissä ok.
-
pikaisen selvityksen tein. ykkös ja nelos pytyistä puristuspaineet poissa. pakoventiilit menneet varmaankin?
kakkos ja kolmos pytys ok puristukset ja sitä kautta uskoisin että venat niissä ok.
Voi ne olla imuventtiilitkin ::) kansi vaan pois
-
se nyt varmaan on se ja sama tossa vaiheessa,kansihomma ja taas kukkuu!
-
niin voihan se yhtälailla olla imuventtiileissä, mutta eikös tämä pako puoli ole se heikompi? vaan ei sillä ole väliä yhtälailla joutuu kannen ottaa irti ;D
-
(http://s16.postimg.org/3udqwuki9/IMG_20160222_193205.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s16.postimg.org/6czfxj68h/IMG_20160222_193212.jpg) (http://postimage.org/)
-
Joku uudempi auto niin melkein harmittaisi mutta nämä kannet on halpaa kuin saippua. Tosin sinun pitää löytää k-jet käypä kansi.
-
kävisikö b200k 530 kansi vai eroaako miten?
-
Puuttuu mekaanisen ruiskun suuttimien reiät. Saa nekin koneistettua muihin kansiin mutta aika työmaa.
-
Puuttuu mekaanisen ruiskun suuttimien reiät. Saa nekin koneistettua muihin kansiin mutta aika työmaa.
Tai ostaa kaasarihilut mukaan. :o ;D
-
tai ostaa kannen mikä siihen kuuluukin,noita maailma pullollaan.
-
vaan kyseinen reikä jää stefan taakse, eli periaatteessa jos stefa on tiivis niin onko tässä edes mitään ongelmaa? ;)
-
vaan kyseinen reikä jää stefan taakse, eli periaatteessa jos stefa on tiivis niin onko tässä edes mitään ongelmaa? ;)
siis mikä kyseinen reikä?
-
tuo mikä näkyy kuvassa aijemmissa viesteissä.
-
(http://s16.postimg.org/3udqwuki9/IMG_20160222_193205.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s16.postimg.org/6czfxj68h/IMG_20160222_193212.jpg) (http://postimage.org/)
Öljynpaluureiät nokka-akselipukin välistä tulevalle öljylle.
-
vai että ihan tehdas tekoinen olisi? :o kovin oli rosoinen jälki, vai onko se sitä volvon kuuluisaa laatua ::)
-
Turhaa koneistaa valun jälkeen sellaisia kohtia, joiden koneistamisesta ei ole hyötyä ???