Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: nibatzu - 21.02.2016, 23:41:46
-
Nyt ei osu silmään että olisi tällaista aihetta kukaan viellä ottanut puheeksi, niin kiinnostasi kuulla mikä IMMu kuuluu mihinkin koneeseen?
Itselle tärkein tieto olisi tietää minkä loppuinen omassa koneessa tulisi pyöriä ja pystyykö noita sekottamaan keskenään?
Eli itellä on esimerkiksi 740 -89 b234f ja immu on tällähetkellä näkojään -010 loppuinen, mutta mitä on lukenut muiden käyttäjien käytihäikkä ongelmista on joiltain löytynyt -016 loppuinen?
Ja itellä menee se 25 Litraa sadalla bensaa ja tuntuu menevän öljynkin sekaan...seos mittari vetää rallia rikas,laiha,rikas,laiha :idiot2:
Ja on tutkittu aika laajalti ongelmaa, mutta ei tunnu löytyvän...eli luotan vahvasti että on anturi vika.
Kertokaa kokeneemmat onko tuo -010 väärä ja jos on niin mulle sais kaupata yhden imm mikä toimisi.
Mites tuon toimivuuden pystykään mittaamaan?
-
ja jos jollain on muita hyviä ajatuksia mikä voisi olla pielessä niin saa autaa siinäkin.
eli b-pumput toimii, suodatin vaihdettu, suuttimet ei kuse, b-paineet ok, imuvuotoja ei ole ja silti vaihdettu imutiiviste, sytytys osat uusittu (paitsi puola), ennakot ok, jakohihna/kiristimet vaihdettu ja jako ok, pakovuotoja ei ole(oli peltisarja, vaihdoin senkin varmuudeksi vakioon), lamda vaihdettu, tarvikekatti tuolla on mutta tuskin noin rajusti vaikuttaa?
antureita revitty irti ja koitettu reagoiko ja trikkeri putsattu...
Kohta multa loppuu into koko autoon eli jos ei tule kallis arvosia ideoita ja tuo IMM vaihto ei auta, niin kohta olisi tiilikeula myynnissä ja seuraava pääsee selvittelemään missä vika.
eli auttakaa :D
-
016 on 234f:ssä
Minulla jopa pitäs olla moinen tallilla, missäpäin vaikutat?
-
niin vähän ajattelinkin kun muilla on tosiaan ollut -016.
Nummelassa vaikutan
postituskin sopii minulle jos välimatka on puoli suomea :)
-
Missä on sitten -010?
-
B234:ssä on versiosta riippuen -010 tai -016. Putken halkaisija eri.
-
Onko tuo -010 isompi kun -016? koska 010- on 3".
-
Kyllä se oma -016 on jatkanut jo matkaa. Mutta jos se immu istuu ilmanputsarin lähtöön, niin silloin se on oikea(-016 on 70mm)
-
GHOSTilla tais olla just immujen myynti-ilmoitus markkinapalstalla.
-
Juu, ensin pitäisi vaan tietää varmuudella, että tähän kuuluu tuo -010
onko muilla ollut samaa IMM b234fssä? tai muussa koneessa?
Tai tietoa miten tuon vastuksen mittaamalla saisi varmuuden että mokoma on edes rikki?
-
oon tuumaillu joo, vaan ku en saa mitään 16v biniä auki :D turbon binin sain, ja sille tulee käyttöä tulevaisuudessa. itekki mietin tuotakin että onkohan eroja isommin jos suuttimet ja immu on sama, ja näissähän 16v on 010 immu, pitäisi vastata -012
NYT LÖYTY JOTAIN foorumin uumenista eli viellä kun tietäisi miten mokoman kunta tarkastettaisiin niin ei tulisi turhaan ostettua..
-
Tuo -010 immu löytyy tehokkaimman 159hp b234f koneen perästä.
-010 immun kaverina on -549 loppuinen Lh:n boksi
-
Tuo -010 immu löytyy tehokkaimman 159hp b234f koneen perästä.
-010 immun kaverina on -549 loppuinen Lh:n boksi
olisiko kellään myydä moita tai laittaa linkkiä mistä saisi samanlaisen/vastaan?
-
Multa saattais löytyä -010 Immu jos on tarve, joskus hommasin turhaan kun ei ollutkaan siinä vika.
-Petri