Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: wolled5 - 07.03.2016, 21:49:41
-
Elikkäs Volvo nykii 2000-2500 kierroksen kohdilla. Varovasti pintakaasulla kiihyttäessä ei nykimistä huomaa. Puoli kaasulla nykii ja täysi kaasulla pelaa kuin unelma.
Tähän asti tehtynä
Vaihettu tulpat, polttoaine suodatin, ilman suodatin. Luettu volvolla vika koodit. Sillä hetkellä ei koodeja esillä. Kaasuläppä kotelo testattu testerillä ja päivitetty uusi ohjelma. Arvelivat et olisiko ilmamassamittari heikkona koska antaa, Tyhjäkäynnillä 2.95g/s kun pitäisi mukamas olla olla lähellä 4g/s. Mitä mieltä Volvo gurut imm arvosta? Kokeiltu toisella imm jonka arvo jotain 3.2g/s ja samaa nykimistä edelleen.
Mitenkä ku muutamia kertoja antanut koodia etummaisesta katista että katin taso heikentynyt... Johtuuko lambdasta vai onko katti lopullisesti rikki? Koodin olen saanut esille ajamalla pitemmän matkan.
Imuvuodot katsottu enkä löytänyt mitään vuotoa.
Hyviä ideoita mistä vika voisi johtua? Ja konehan tässä oli se 140heppanen manuaali.
-
Onkohan tulppien johdot kunnossa? Tekee juuri noin mikäli johdoissa on katkoksia.
-
Oisko kellään ideoita?
-
Jos antaa koodia katista, niin luultavasti lambdassa hämminkiä. Katti ei aiheuta nykimistä, tukossa ollessaan veisi vaan tehot.
Onkohan tulppien johdot kunnossa? Tekee juuri noin mikäli johdoissa on katkoksia.
Eipä taida moisia tästä löytyä ollenkaan...
-
Etummaisesta katista antaa koodia. Onkohan se sit eka lambda joka oireiree
-
Nykimisen syy selvisi. Yksi puola oli hajalla.