Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: DeeViis - 20.07.2011, 19:49:38
-
Koe ajettu V70 -02 D5 n. 350tkm mittarissa, 5. vaihteella kun vedätti niin tuntu ihan selvää täristystä.. Varmaan jo kytkin+vp paketin vaihto edessä? Minkälaisia lukemia muilla on, miten pitkään voi ajaa "täristävällä" paketilla ennenkun tulee muita vaurioita? Kiitos jo etukäteen VRCF porukalle!!!
-
omassa n.270tkm kohdalla vaihdoin kytkimen kaikki osat. levy itsessään näytti siltä että olisi pystynyt ajamaan pitkään, mutta kaksoismassa tuntui pitävän ääntä joutokäynnillä.
vaurioista en tiedä mitä aiheuttavat jos jatkaa ajamista, toisaalta voisi kuvitella että tärinä alkaa vauriottamaan mahdollisesti vaihteistosta jotain.
-
ok, oon vähän innokas kyselemään kun pakko saada Volvo :) olikohan volvolandian sivuilla joku kirjoitti että voi hajota 200000km tai voi kestää yli 500000km. Ja eurocarparts.com löytyi kaikista edullisin vauhtipyörä,paineasetelma,levy+painelaakeri satsi->
n.690e koko paketti! Ilmainen laivakuljetus ja tuskin montaa kymppiä maksaa muut rahdit. Varaosa.fi siellä oli 950e tommonen paketti. Tiedänpähän etukäteen jo mistä tilaan jos alkaa jyristämään :) Asiasta toiseen, on nuo volvot mahtavia vehkeitä ajaa!
-
itse ostin varaosa.fi kautta oli erittäin nopea toimitus ja ajatelin jos tarvitsee takuu asioita hoitaa niin on helpompaa selvitellä kun ostettu Suomesta.
kävi mielessä laittaisiko samalla vahvemman kaksoismassan, kyselin nimim. valonviejä ltä (volvolandia) kertoi että tarvitsisi muuttaa pari ajoitus merkkiä(migiä/rälläkkää) jonka jälkeen toimisi myös näissä vanhemmissa.
aika ja budjetin takia en lähtenyt tekemään kys. muutosta.