Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Turbo- ja remmiahtaminen => Aiheen aloitti: NIgor - 28.03.2016, 14:27:51
-
Mikähän on kun blow off valven alipaine letkun heittää kiinni nii kone sammuu jarruttaessa?
Alipaine letku valvelta lähtee imusarjaan ja ite venttiili on välijäähyn ja imusarjan välillä. Eiks kaikki pitäs olla kunnossa?
Hyvin se sielä sihahtelee mut sammuu :D
Volvo 740 turbo lh2.4
Ja sit lähtee huonosti käyntiin etenkin kuumana ja lambda valo palaa. Ainoa vika koodi oli se lambdan.
-
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=8558.0
-
Okei. Toi oli tos kii js toimikin hyvin kun oli mototronicci mut nyt ku vaihoin lh2.4 nii sen takii si alko temppuilee. Elikkäs ton voi heittää nyt hyllylle lojuun. Letku paikkahan siinä on että eiks sen sais sit muutettua bypassiks? Nyt se sylkee ilmat vaa konehuoneesee mut minne bypass ne sylkee?
-
Nyt se sylkee ilmat vaa konehuoneesee mut minne bypass ne sylkee?
IMM:n ja ahtimen väliin, näin järjestelmästä ei häviä mitattua ilmaa ja seos pysyy oikeana. ;)
-
Okei, kiitoksia avusta! :)
-
Siirrä imm ahtoputkeen ja blow offin jälkeen ni jos ei menis ilmat sekasin.
Ahdin-blow off-cooleri-imm
-
Siirrä imm ahtoputkeen ja blow offin jälkeen ni jos ei menis ilmat sekasin.
Ahdin-blow off-cooleri-imm
Vaan haubaut IMM:n elinikä? Eikös nuo kuumalanka vehkeet painepuolella ole aika lyhytikäisiä...
-
Vaan haubaut IMM:n elinikä? Eikös nuo kuumalanka vehkeet painepuolella ole aika lyhytikäisiä...
Paljon tuntuu vaihtelevan, ihan niinkuin muutenkin. 2½ vuotta ollut kiinni painepuolella, pamahdellut irti kun ei tahtonut putket pysyä kiinni ja edelleen toimii.