Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: donidee - 30.03.2016, 18:46:49
-
Äkkiä neuvoa tai kuvia? En saanu ihan kiinni tosta leimasedän tekstistä, eikä oo hirveesti kerenny kattoo. Ois pitäny olla leimahallissa kattomassa, mitä osaa toi tarkottaa. Jos on motonetin osanumero, ja kuvaa sijainnista missä kohtaa autoa se on, nii nopeasti neuvoja :) lisäys: VASEMMALLA TAKANA, vaurioitunut alumiinihela, takatukivarren laakerointi. Että meinaako se nyt sitä helpompaa ulkohelaa siinä takapyörän "edessä" vai sitä veemäistä jota on kahta erilaista motonetin sivuilla.
-
se on se sisempi.. anopilla oli kans revennyt se alumiini möhkäle.
-
Lähti se hela pois sieltä. Aivan paskana. Elikkä oikean tukivarren hela joka sijaitsee vasemmalla puolella. Millä on paras ottaa se pusla pois tukivarren päädystä. Hela lähti sieltä ku oli poikki mut pusla tukevasti ruosteen kaverina kiinni tukivarren päässä vielä.
Edit: irti jo, sit pitäis keksii miten uusi kiinni :)
Edit: Vaihdettu!
-
Lähti se hela pois sieltä. Aivan paskana. Elikkä oikean tukivarren hela joka sijaitsee vasemmalla puolella. Millä on paras ottaa se pusla pois tukivarren päädystä. Hela lähti sieltä ku oli poikki mut pusla tukevasti ruosteen kaverina kiinni tukivarren päässä vielä.
Edit: irti jo, sit pitäis keksii miten uusi kiinni :)
Edit: Vaihdettu!
Ja nämä työvaiheet hoituivat miten?
Monia varmaan kiinnostaa enemmän kuin se että sainhan vaihdettua..
Pikku vinkkejä vastaisen varalle ehkäpä? -H-
-
Aika huonoja vinkkejä multa tulee.. rehellinen vastaus on että en mitään irrottanut, muuta kuin kallistuksenvakaajan perästä ja iskarin. Sit oli apuna rautakanki ja räikkäliina + pulttipyssy. Että näillä eväillä.
-
Aika huonoja vinkkejä multa tulee.. rehellinen vastaus on että en mitään irrottanut, muuta kuin kallistuksenvakaajan perästä ja iskarin. Sit oli apuna rautakanki ja räikkäliina + pulttipyssy. Että näillä eväillä.
No eihän siinä oikein muuta tarvitsekkaan jos itse oikein muistelen.
Itellä tais olla se pulttipyssy ja rautakanki sekä yksi pari auttavia käsiä..
Helpottaa jos pääseen kunnolla sinne alle että on tilaa työskennellä ja molemmat takarenkaat on ilmassa.