Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: juke678 - 16.05.2016, 19:02:40
-
Elikkäs motarilla rupesi volle paukkumaan kunnolla ja oli pakko ajaa tien sivuun tarkistamaan asiaa.Tuli huomattua että tuollaisesta kattia edeltävästä "reijästähän" se paukuttaa . Mikähän mahtaa olla tämän reijän virka ?siinä on siis todennäköisesti ollut joku pultti tulppana, mutta nyt siinä ei ole kyseistä kierrekantaakaan enää tallella. :idiot2: :idiot2:
(http://s32.postimg.org/ptix9l2a9/DSC_0175.jpg) (http://postimg.org/image/ptix9l2a9/)
-
Anturin paikka, hitsaa prikka tai pari siihen.
-
Juuh, jotain sellasta ounastelinkin.Onko tossa sitten jossain malleissa lambda vai vai :idiot2: Itsellä ainakin näyttäisi menevän tuohon ylemmäksi lambda-anturi. Jees eli ei muuta kun umpeen vaan ELK
-
Juuh, jotain sellasta ounastelinkin.Onko tossa sitten jossain malleissa lambda vai vai :idiot2: Itsellä ainakin näyttäisi menevän tuohon ylemmäksi lambda-anturi. Jees eli ei muuta kun umpeen vaan ELK
joissakin oli joskus joo,mutta umpeen vaan! ;)
-
asia pihvi!
-
Jossain paperissa muistan nähneeni, että oisi ollut huollon/korjaamon lambdaa varten. Omassa 940 kävi samoin, ja umpeen vaan.
-
Jossain paperissa muistan nähneeni, että oisi ollut huollon/korjaamon lambdaa varten. Omassa 940 kävi samoin, ja umpeen vaan.
Siitä reiästä voi mitata pakokaasupäästöt ilman että katti sotkee asioita.
-
oukei!Hyvä että selvisi kyseisen reijän tarkoitus ELK