Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Showroom => Aiheen aloitti: mande44 - 20.05.2016, 12:33:38
-
(http://u.kahvipaketti.com/u/5095807835.jpg)
-
Onko tuo bilteman hukkis ihan hyllystä eli vakio jousella? Miten sulla on ohjaus sille, kalvon alapuolelle on näköjään kompurasta entäs mistä yläpuolen
-
Onko tuo bilteman hukkis ihan hyllystä eli vakio jousella? Miten sulla on ohjaus sille, kalvon alapuolelle on näköjään kompurasta entäs mistä yläpuolen
Oli aiemmin vakiojousella joka piti n.0,5-0,6bar nyt on 1bar tuplajousi ja parannuksen huomaa ettei hiivi auki. Yläpuolen ohjaus on kompuralta myös nykyään painesäätimen kautta eli vastapainetoiminen.
-
Hieno pirssi! Et varmaan käyttänyt penkissä ennen ja jälkeen imusarjan muutosta? Olis kiva tietää paljonko vakio imusarja ahdistaa oikeasti...
-
Oli aiemmin vakiojousella joka piti n.0,5-0,6bar nyt on 1bar tuplajousi ja parannuksen huomaa ettei hiivi auki. Yläpuolen ohjaus on kompuralta myös nykyään painesäätimen kautta eli vastapainetoiminen.
Aivan itelläkin käytössä bilteman ja tekee just tolleen että paineen noususta tulee "puuromainen" kun ei o vastapainetta ja ahtaa ton 0.5-0.6 ilman vastapainetta
Minkälainen säätöventtiili sulla siinä on?
-
;)
-
:-\
-
>:(
-
:-*
-
Voisin veikata, että aika hyvin on tehoo luvassa.. ;) Asiallisen olonen paketti.
-
Vanha motti myyty ja uutta soviteltu jo ::) Nyt ei jaksa enempää turinoida joten korvataan parilla kuvalla ;)
(http://u.kahvipaketti.com/u/22651447029.jpg)
(http://u.kahvipaketti.com/u/5095807835.jpg)
(http://u.kahvipaketti.com/u/95049902331.jpg)
Hienosti istuu kutonen siellä, imusarjantakiako kone on kallellaan? Kuvien perusteella jotain tehdään myös alakerralle
-
Hienosti istuu kutonen siellä, imusarjantakiako kone on kallellaan?
Tuohan on luonnollinen asento tinakoneelle. Vinokone ei ole ainoa vino kone.
-
:)
-
:)
-
T5 vauhtis + -765 + sintteri
Eroaako T5 vauhtipyörä tuosta sun 850 vauhtipyörästä, kun ostoslistalla
-
Eroaako T5 vauhtipyörä tuosta sun 850 vauhtipyörästä, kun ostoslistalla
No perkule ois pitänyt tarkentaa että toi tosiaan on 850 T5 vauhtis.
-
No perkule ois pitänyt tarkentaa että toi tosiaan on 850 T5 vauhtis. Jossain kohti toikin taas vissiin muuttuu kaksoismassaks mutta siitä mulla ei ole harmainta käryä.
850 vaparin ja t5 vauhtipyörässä ei mun mielestä ole mitään eroo.
Kaksoismassoja on ollut ainakin 96 ylöspäin, mutta ihan randomina. ensimmäisiä v70 on kiinteällä vp:llä myös..
-
Hyvä että jollain on parempaa tietoa kuin mulla.
-
:(
-
Millä paineella ja bensalla vai E85:llä?
-
:D
-
Olikos se eilen iltapäivästä kun näin (ja kuulin S* ) tämän Petikossa, oli aika seksikästä suorastaan 8) Pääsin myös vilkaisemaan pellin alle kun kävin Ticolta öljyjä hakemassa, hienoa jälkeä oot tehnyt!
-
Ihmeen korkealla on vääntöhuippu kun kuitenkin ahtopainettakin on..
Mitkä nokka-akselit?
No pääasia että pelaa ja ihan siistin näköinen peli on kyseessä.
-
::)
-
Ei tainnut perinteisesti heränny penkissä sinne päinkään kuten kadulla. Englantilaisessa kuitenkin HX55 80mm pakosiivellä #25 pesällä ja vääntöhuippu oli jarrullisessa penkissä jossain 6100rpm paikkeilla. Yli 700Nm koneelta käytössä 5100rpm alkaen. Sekin herää hieman aiemmin kuitenkin kadulla. Isoimmat erot sun kokoonpanoon taitaa olla vakio takavetoimusarja, korkeampi puristussuhde ja ehkä parempi kansi.
-
Kiva sleeperi S*
-
:D
-
:D
-
Sehän puhuu
Mikä takaakseli aihio tuo on?
-
Sehän puhuu
Mikä takaakseli aihio tuo on?
Akseli on perus GM 12-bolt.
-
Meinaatko ihan uuden lukon laittaa? Tiedätthän jenkki foorumin overdrive sieltä voi kysäistä käytettyä tai uutta
-
Sieltä kautta tuo aihiokin löytyi. En usko että käytettynä löytää mutta pitääpäs laitella osto ilmoitus. ::)
-
Mitäs tälle kuuluu, hyvän olonen rojekti ja tekemisen meininkiä. Kuittaillaan seurantaan!
-
Jassoo vai että kiinnostaa vielä tämäkin? ::) Pitäisi joku kooste jaksaa tehdä.
-
S*
-
Paljonko jäi hintaa nokkien hitsaukselle+hionnalle, jos sopii ihan mielenkiinnosta kysellä vaikka "noin" hintaa?
Nimim. tekijää etsimässä. Yhdeltä nokkien tekijältä kysynyt, mut liikaa kiirettä eikä hitsaus onnistu sen vaatiman lisäajan vuoksi (pitkä jono).
Mut luulisi tehojen riittävän hyvin jo talviajoon. ::)
Onko milloin ajatusta käydä rullilla ajelemassa?
Vaikka voipi olla tähän aikaan vuodesta hiukan turhan aikasta jos ei pyöriä käy vaihtelemaan penkkiä varten.
-
Paljonko jäi hintaa nokkien hitsaukselle+hionnalle, jos sopii ihan mielenkiinnosta kysellä vaikka "noin" hintaa?
Nimim. tekijää etsimässä. Yhdeltä nokkien tekijältä kysynyt, mut liikaa kiirettä eikä hitsaus onnistu sen vaatiman lisäajan vuoksi (pitkä jono).
Mut luulisi tehojen riittävän hyvin jo talviajoon. ::)
Onko milloin ajatusta käydä rullilla ajelemassa?
Vaikka voipi olla tähän aikaan vuodesta hiukan turhan aikasta jos ei pyöriä käy vaihtelemaan penkkiä varten.
Nyt täytyy kyllä myöntää etten muista mitä jäi nokat maksaaman, ei kuitenkaan todellakaan mitään mahdottomia n.300-400€ väliin. Kaveri just teetti Eerolla kepin bemariin niin tän hetken tilanteella oli vissiin viikossa valmis ja kyseessä oli kulunut keppi joka siis myös jouduttiin hitsaamaan.
Penkkihommia en ole vielä kerennyt suunnittelemaan, mutta täytyy siitä sopia tosiaan "hovipenkittäjän" ja sään mukaan. ::)
Mahdollisimman pian kuitenkin niin saa mustaa paperille haaveista. 8)
-
:idiot2:
-
:D
-
Ai saakuta nyt on rakentelumaku omaan mieleen. Farmari 240 ja voimaa kuin suihkukoneessa, kylmät väreet tuli kun videoita katsoi :)
-
Ei voi kyllä muuta sanoo ku hattuu nostaa, huhhuh mikä vehje P>