Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: JanneM - 20.05.2016, 22:29:54
-
Vaihdettu kunnostetut suuttimet ja uusittu hehkut sekä paluulinjan letkut. Remontin jälkee alkoi kone ottamaan pitkiä startteja mutta toimii normaalisti käyntiin lähdettyä. Voiko olla ilmavuoto jäänyt johonkin? Ei ainakaan vuoda tai edes haise polttoaine. Lämpimänä toimii paremmin.
-
Onko pumpun ajoitus tarkistettu?
-
Ajoitusta en ole kyllä tarkistanut. hihnat vaihdettu vuosi takaperin ja vanhoilla suuttimilla käynnistyi paremmin joskin savutti reilusti. Pitääkin tarkistaa se ajoitus josko olisi muuttunut suuttimien toiminna parantuessa.
-
Tosi nirso tuolle ajoitukselle tuo tdi
-
Ja jos uusissa suuttimissa avautumipaine suurempi niin ruiskutus ajankohta voi siirtyä myöhemmäksi
-
Tosi nirso tuolle ajoitukselle tuo tdi
... ja heittokellolla säätö. ;)
-
Pumpun säädön jälkeen tuntuisi pelaavan paremmin. Ainakin yön jälkeen lähti helpommin käyntiin. vol fcr softalla pumpun ajoitustesti näytti -1.6 Ohjelman mukaan vanhalla hihnalla pitäisi olla välillä -2.0 <> 0.1 Mitä kyseiset lukemat ikinä onkin niin nyt on hihnan rullista säätämällä arvossa 0.3 ja pelaa paremmin ja lähtee kevyemmin ilman kaasua liikkeelle.