Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: Heikki75 - 13.06.2016, 14:33:53
-
On mielestäni tuo polttelu tiuhentunut jo jonkin verran ja jotakin haluttaisi asialle tehdä. Poisto tietenkin on vaihtoehto, mutta kun uusikaan ei näyttäisi nykyään olevan konkurssin paikka?
Lieneekö mitään syytä epäillä, etteikö hyväksynnät saanut pönttö toimisi siinä missä tonnin hintainen vaihtoehtokin?
http://www.ebay.com/itm/Dieselpartikelfilter-DPF-Volvo-S60-/182146909840?fits=Make%3AVolvo%7CModel%3AS60&hash=item2a68cd4690:g:PckAAOSwMmBVqqUu&vxp=mtr
Jos toimivan DPF:n vaihtaa lennosta esim. tuohon, täytyykö autolle mitenkään "kertoa" että suodatin on uusi ja täysin tyhjä, eli katsooko se paine-eron suuremman muutoksen viaksi tjsp?
Auto on tuo S60 2.4D 2008/-09