Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: Hemmo - 13.06.2016, 20:51:41
-
Tuossapa se jo olikin, miten lähtee? Edellinen omistaja on hieman kolhinut ja ajattelin viedä tuon maalarille, säästän muutaman myntin kun ite purkaan sen pois. Irrotusohjeet hakusessa ja kaikkea muuta huomioitavaa mitä siinä voi olla.
Kiitos!
-
Erikoista, googlailin 5min enkä löytänyt ohjeita, ei edes youtubessa. :o
-
Pelti auki, kiinnikkeet pois olikohan 7kpl puskurin päällä. Ajovalot pois. Sisälokarin etureunasta ruuvit/kiinnikkeet pois. Auton alapuolella ilmanohjain jossa 3kpl isoa kiinnikettä voi olla myös ruuveilla ja olikohan myös sisälokareissa kiinni. Sitten vaan vasen ja oikea kulma repästä kannakkeesta irti ja eteen riuhtasta :) varo sähköjohtoja ja pesureiden letkuja. 20 min max kun puskuri irti.
-
Pelti auki, kiinnikkeet pois olikohan 7kpl puskurin päällä. Ajovalot pois. Sisälokarin etureunasta ruuvit/kiinnikkeet pois. Auton alapuolella ilmanohjain jossa 3kpl isoa kiinnikettä voi olla myös ruuveilla ja olikohan myös sisälokareissa kiinni. Sitten vaan vasen ja oikea kulma repästä kannakkeesta irti ja eteen riuhtasta :) varo sähköjohtoja ja pesureiden letkuja. 20 min max kun puskuri irti.
Suurkiitos!!