Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: vesterinen_99 - 20.06.2016, 09:22:25

Otsikko: b6304 Ennakko..
Kirjoitti: vesterinen_99 - 20.06.2016, 09:22:25
Eli työpaikalla kohtasin tämmösen, jopa jännän oloisen kummajaisen vm.1990 960
Sytytys tapahtuu ykkösellä yli kymmenen astetta Ykk:n jälkeen. strobolampulla mitattuna. kolmas sylinteri taas olis 6 astetta eykk.
Vikakoodit luettu, 1-4-3 joka kertoo nakutusanturin vialliseksi, se uusittu ja yhteys eculle mitattu, samoin kampiakselin asentotunnistin ja nokka-akselin asentotunnistin.
Hankala kierrättää, mutta käsittääkseni ajoitus ei muutu kiertäessä.
Luultavasti en kaikkea ymmärrä kerralla kertoa, mutta osallistua saaa.
Kiitos jo etukäteen  :D
Otsikko: Vs: b6304 Ennakko..
Kirjoitti: The_OttoB - 20.06.2016, 10:34:32
Oliko tämä hukkakipinällä vai suorasytkällä? Ajoituslampussa ennakonsäätö?
Otsikko: Vs: b6304 Ennakko..
Kirjoitti: vesterinen_99 - 20.06.2016, 10:47:18
suorasytkällä ja lampussa on säätö
Otsikko: Vs: b6304 Ennakko..
Kirjoitti: The_OttoB - 20.06.2016, 15:16:34
Tuossahan on kaksi sytkäpäätettä, vaihtaa ne ristiin ja katsoo siirtyykö vika toiseen pyttyyn
Otsikko: Vs: b6304 Ennakko..
Kirjoitti: Lankku - 20.06.2016, 17:22:10
Nakuantureita on kaksi, kokeilee vaihtaa toisenkin? -90 on hukkakipinällä, vaihtui suorasytkäksi vasta uudemmassa 4.4 Motronicissa eli -96.
Otsikko: Vs: b6304 Ennakko..
Kirjoitti: vesterinen_99 - 28.06.2016, 13:11:17
En tosiaan muistanut mainita, mutta ne imusarjassa olevat pöntöt vaihdettu ristiin. Ei vaikutusta