Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus => Aiheen aloitti: Vikakoodi - 26.06.2016, 19:07:58
-
Lueskelin täältä foorumilta, että ainakin sytkän ohjainbokseissa olisi eroja manuaalivaihteisen ja automaatin välillä. Bensaboksissa ilmeisesti ei. Nyt on siis tulossa b200f moottorin tilalle b230ft. Ja tuo FT on otettu automaatista, tulee nyt manuaaliin.
Minkälainen sytkän ohjainlaite tuohon pitäisi hankkia?
-
Itse asiassa ero tulee vaan boksin version mukaan, ei suoraan manu/auto erosta. On vaan sattunu eri versiot manuun ja automaattiin...
-
OK.
Mistäs sais tietoon minkä version sytkäboksia lähtee metsästämään?
Kävi nimittäin niin, että sytkäboxi oli jo viety autosta mistä tekniikka tulossa.
-
Joko mikä tahansa LH2.4 kaverina ollut, johonka tekee tytärkorttiratkaisun lastutusmahdollisuuden aikaansaamiseksi, tai sitten esim FT:n vakio -148 boksi.
-
Tai sitten jos käy mahdoton säkä ja löytää guldboxin niin ei tarvitse pelleillä ylimääräistä :)
-
Myös mustista bokseista voi löytyä irtolastuja. Mulla on sellainen -148.
Guldboksit on yleensä egr-malleissa joka saattaa aiheuttaa mökötystä.
-
Myös mustista bokseista voi löytyä irtolastuja. Mulla on sellainen -148.
Guldboksit on yleensä egr-malleissa joka saattaa aiheuttaa mökötystä.
Onko tuo boksi myynnissä?
-
Onko tuo boksi myynnissä?
Ei.