Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: TURBOGARAGE - 06.07.2016, 20:18:21
-
Mikä perä vakion tilalle?Bensa hepoja tulossa~350-400
-
Määrittele vakio
-
Ilmeisesti joku vapaa perä auto on -89 meinasin että ei varmaan taida kestää? Onko hiluxin perän sovittaminen kuinka työläs kiitos vastauksista!
-
Ilmeisesti 240 tai 740?
Kyllä Volvon perä tuon kestää vielä. Vetarit voi kiertyä ja poiketa tietyn tehon jälkeen, 350hp ei siihen riitä.
On työlästä. :D
-
740 kyseessä entä mitä meinaa m47 kesrääkö se ja pitääkö paikkansa että 4lapainen sintteri on todella hankala asentaa kun kuulemma joutuu asetelmaa työstämään??? :o
-
Vetarit voi kiertyä ja poiketa tietyn tehon jälkeen, 350hp ei siihen riitä.
Eikä edes 629hp/905Nm :D
740 kyseessä entä mitä meinaa m47 kesrääkö se ja pitääkö paikkansa että 4lapainen sintteri on todella hankala asentaa kun kuulemma joutuu asetelmaa työstämään??? :o
Samat kysymykset esitetään joka viikko, haulla löytyisi helposti vastaus. M4X sarjan laatikot oksentavat jossain 200-250hp/350-400Nm tienoilla. M90 kestää, mutta hintaansa nähden huono laatikko. Ja ei pidä paikkaansa. Prikat kun laittaa haarukan taakse niin hyvä tulee.
-
Teho ei perää riko jos sitä ei saa tiehen. Volvon perä on vakioperäksi hyvä ja suhteellisen kestävä murikka mutta kyllä siinäkin rajat tulee vastaan. Siinä vaiheessa kun 60ft ajat on jatkuvasti 1.8s alle niin alkaa volvon perän sisuskalut olemaan kovilla ja kannattaa harkita jotain muuta tilalle.
-
Ei se volvon perä kestä ei edes 1031 ruotsissa tuplaturbo v8 835hp niin taittui :) Mutta joo se perä ei ole se heikoin lenkki jos siellä on lukko