Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: karppineen - 12.07.2016, 10:46:35
-
elikkä missäs voi olla vika kun lämpimänä sammuu mutta vähän ajan jälkeen käynnistyy taaas normaalisti.
onko tuollaista järkeä ostaa ja paljo voisi maksaa maximissaan. on suhteelllisen siisti ulkoo sekä sisältä ja virgoilla ajettu muistaakseni noin 350tkm ja leimaakin on jäljellä vielä.
enitennyt mietityttää että mikä sieltä on rikki,.
-
elikkä missäs voi olla vika kun lämpimänä sammuu mutta vähän ajan jälkeen käynnistyy taaas normaalisti.
onko tuollaista järkeä ostaa ja paljo voisi maksaa maximissaan. on suhteelllisen siisti ulkoo sekä sisältä ja virgoilla ajettu muistaakseni noin 350tkm ja leimaakin on jäljellä vielä.
enitennyt mietityttää että mikä sieltä on rikki,.
Sytytyksestä aloittaisin.
-
sytytyksestä meinasinkin aloittaa , mutta olisi mukava tietää mikä edes voisi olla rikki , ei kehtaisi käydä vääriä osia ostamassa ja mites nuitten mittailu ? ei ole pahemmin yleismittaria tullu käytettyä
-
Jakajan kannen tarkistus ja mittaat ohmit sytkäjohdoista.
Vialliset johdot aiheuttaa nykimistä ja röpeltämistä.
Puolan pitäisi olla lähellä käden lämpöä.
Antaako vikoodeja?
Ohjeet lambdan ja immun mittaukseen löytyy faq-osiosta.
-
Voi olla myös bensapumppu... "lämpö leikkaa jumiin" kuumana ja kylmänä taas toimii.. näin on itellä käyny pari kertaa.... kuuntelee pöriseekö pumppu sillon ku tuon vian tekee :)
-
Bensapumpun rele.
-
Bensapumpun rele.
Tämä unohtui laittaa,
jos ei muita oireita ole niin tuo.
-
Suutinrele tai sytkäkivi.