Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: kibola - 21.07.2016, 00:37:17
-
Elikkä huonosti starttaa kylmänä kaasun kanssa sain kikkailtua käyntiin ja tyhjäkäyntiä ei ollut ilman kaasua mutta lämpöisenä ei ollut mitään ongellmaa ollut mietin tuossa että olisi ryypyssä vikaa
Elikkä jos jostain löytisi hyvät purku kuvat ja sähkö kaaviot (mitä pieniä sähkö osia onkaan)
Myöskin etsin tiiviste sarjaa kyseiseen kaasariin
Kiitokset etukäteen
-
Kato nyt, että ryyppy menee päälle ja pois ( Ettei mm vaijerin päiden kiinnityksessä vikaa ) Laita Googleen hakusanaksi solex cicac niin johan rupee kuvia ja asiaa solexsista löytymään. Kaasutinexpertiltä löytynee korjaussarjoja ym ko kaasariin. http://www.kaasutinexpertti.fi
-
Näillä keleillä pitäs lähtee jopa ilman ryyppyä.
Lähtisin etsiin vikaa muualta kun ryypystä. En tiä mikä siel on lämpötila ollu mut jos on noin 25 astetta plussan puolella niin pellin alla on varmasti auringossä ainakin 50 plussaa. Bensa höyrystyy jo siinä lämpötilassa ja jos vielä antaa ryyppyy niin tulpat on märät välittömästi.
Toki voi tsekata imuvuodot. Mut ei oo mitenkään harvinaista, et kaasaripeli lähtee vähän ontuen käyntii kuumalla kelillä.
-
Saitko kuntoon?
Alfamerin korjausoppaassa on Solex cisac räjäytyskuvat ja säätöohjeita.