Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Mekaaninen moottorin viritys => Aiheen aloitti: Luoma - 24.07.2016, 22:44:39

Otsikko: B230E -88 Sytytys
Kirjoitti: Luoma - 24.07.2016, 22:44:39
Toimivatko päätymallin jakajat kaikki ohjausyksikön kautta? Jos korvaan mekaanisenruiskun vaakaimukaasuttimilla, niin toimiiko sytytyksenohjaus normaalisti?
Otsikko: Vs: B230E -88 Sytytys
Kirjoitti: TVS - 25.07.2016, 00:29:59
Toimii, mutta kaasuläpällä (tai tosi harvinaisissa versioissa kaasupolkimella) oleva tyhjäkäyntikytkin täytyy säilyttää ja pitää toiminnassa mukana (muuten on koko mahdotonta säätää sytkää) ja alipainetieto sytkälle tarvii tuoda edelleen, alipaineletku menee iskaritornin tukiraudan alta tulipellistä läpi sytkäboksille.