Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: 244Markus - 27.07.2016, 16:54:59
-
elikkäs nyt on 3 sarjaa kiertokankien laakereita tilattu ja aina tulee sama tuote joka ei käy. B4194/B4204T glyco laakerit (2kpl/paketti) numerolla 71-3926. Joka kerta tilattu rekisterinumerolla. Potilas on 2.5tdi moottorilla varustettu V70 mk2 manuaali josta meni kytkin rikspoks ja kampiakseli poikki, joten kaikki laakeritkin olivat rips. Onko jollain samanlaista kokemusta? Pitäisikö yrittää tilata VW T4 transporterin 2.5tdi koneen (vastaava volvon) laakerisarjat? Marmoritiski (oikeasti lastulevyä :2funny:) pyytää 500€ laakereista ja uus kampura olis ollut 2000€. Hetken tuumailtuani vastasin, että autoni maksoi 400€ ja käytetty ehjä kampiakseli 50€ niin mitäpä luulet, että teen? noo myyjä siihen sit vastasi et jopas on metallille hinta lätkitty, et itsekään ostaisi :D
-
Olisit ostanut koko alakerran ::)
-
sain pelkän kammen halvalla postitettuna.
-
Melkein lähtisin soittelemaan moottorikoneistamoihin. Niillä on aika hyvä näppituntuma mitkä laakerit käy mihinkin ja yleensä hintakin on kohdallaan.
-
Kannattaa muuten tutustua tuohon projektiin http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=522.945
Siinä on jonkin verran jumpattu tdi:n laakereiden kanssa. Noin sivulta 63 alkaa tuo laakerisavotta.
-
Kiitos paljon vastauksista.