Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: razori - 02.08.2016, 13:49:31
-
Kuten tuolla FAQ -osiossa lukee, että jos tahtoo naittaa Getragin loodan Volvon kardaanin kanssa niin pitää kardaania jatkaa.
Kysynkin, että mikä olisi parhain vaihtoehto? Koneistus, laippojen laserleikkaus vaiko kardaani poikki ja jatkopala hitsaten kiinni? Tuossa äsken mittailin niin Volvon kardaanissa ja BMW:n hardykiekossa on näemmä sama jako, joten tuo hitsausvaihtoehto jotenkin houkuttelisi enemmän..
Työmaalla on kaikki tarpeelliset värkit suoruuden tarkistamiseen jos hitsailemaan ruvetaan
-
Kyllähän noita kardaaneita jatketaan ja lyhennetään. Pääasia että on suora ja tasapainotetaan. Turussa Armachine hoitaa ainakin kerralla kuntoon, eikä edes maksa paljoa.