Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet => Aiheen aloitti: jt4 - 07.09.2016, 07:53:09
-
Löytyykö vinkkejä eberin irroitukseen?
Onko siinä mitään ihmeempää huomioitavaa kuin liittimet irti, letkut irti ja tukkoon?
Ahdasta tuolla näkyy olevan ja näytää siltä että turbon imuputken joutuu ainakin irroittamaa ja oliko niin että moottorin kannake pitää myös irrottaa että saa vähän lisää tilaa.
Eberin lämpöanturi näyttää mitä sattuu lukemia ja siitä johtuen ei käynnisty.
Myös anturin vaihtoon vinkit on tervetulleita.
-
Ei ole d5 kokemusta mutta ainakin 2.0d:n kanssa ei tarvinut kuin moottorinkorvallinen löysätä irti ja pukata moottori sitten aivan eteen niin eberi mahtui sitten tulemaan välistä pois.
-
Kuuluuko tuo eberi tulla ulos kiinnitysraudan kanssa vai ilman?
Ahdasta on ja kiire..
-
Kuuluuko tuo eberi tulla ulos kiinnitysraudan kanssa vai ilman?
Ahdasta on ja kiire..
Ilman se tulee kun yhden ainoan kiinnityspultin siitä keulan puoleisesta kyljestä irrottaa.
-
Joo ei ihan heti tajunnut että se pultti menee koko laitteen läpi.
Lähtihän se sieltä sitten.
Muuten toimii taas mutta vuotaa jäähdytinnestettä.
Olis pitänyt vissiin suosiolla vaihtaa vesiliittimien o-renkaat.