Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: GLT360 - 07.09.2016, 13:12:26
-
Koneena B21 laatikko M45
Miten saisin helpoiten kierroksia tiputettua matkavauhdissa. Nyt huutaa satasen vauhdissa aivan liikaa.
Auto on vm:80 245:nen
Korostan vielä että helpoiten!!
-
Isommat renkaat :D.
Nonii, asiaan.
M46/m47 laatikko ja kardaani tai sitten taka-akseli eri välityksellä.
Vanhan mallin 5vaihteisia laatikoita ei varmaan joka nurkalla ole joten perän vaihto lienee se helpoin?
-
vaihteiston ostoilmoitus ollut jo vaikka kuinka kauan, ei tärppäyksiä, tai jos on niin kaukana.
mitä perää suosittelette?? ja mistä mallista?
-
Tota. .. vähän off topic. .. Näitä kaikkia volvon laatikoita tuntematta ja etenkin sitä sähköloikkarilla olevaa (vanhaa ) oon itte miettiny että voisko sen sähköloikkari osan laittaa kovan 5v laatikon jatkoksi jotenkin?
-
Tota. .. vähän off topic. .. Näitä kaikkia volvon laatikoita tuntematta ja etenkin sitä sähköloikkarilla olevaa (vanhaa ) oon itte miettiny että voisko sen sähköloikkari osan laittaa kovan 5v laatikon jatkoksi jotenkin?
Kaikenhan saa sovitettua mutta ei toi mikään bolt-on homma ole.
-
Tota. .. vähän off topic. .. Näitä kaikkia volvon laatikoita tuntematta ja etenkin sitä sähköloikkarilla olevaa (vanhaa ) oon itte miettiny että voisko sen sähköloikkari osan laittaa kovan 5v laatikon jatkoksi jotenkin?
Helpoimmalla taitaa päästä jos vaihtaa laatikon harvempivälitteiseen tai sellaiseen joka omaa enempi vaihteita -tai vaihtaa perävälityksen harvempaan. Ei ole mahdoton homma :)
-
Vaihtoehtona olisi myös ottaa uudempi laatikko ja laittaa vanhan mallin kytkinkoppa ja rakentaa mittarinpyöritin. Ei helpoin mutta vaihtoehto ::)