Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: AF574 - 03.10.2016, 02:56:54
-
Boschin ko. pumppu tuli tiensä päähän ja jätti pihaan, toimi siihen asti moitteetta. En saanut siihen hätään boschilaista mistään, joten Biltemasta halpaa tilalle: Ei käynyt heittämällä, vaan joutui rakentamaan painepuolen sovituksen uusiksi. Virrat päälle, niin kuuluu tankista klonk-ääni ( ei kuulunut aikaisemmin ) ja pumppu nostaa paineita sen n. 3 sek. ja startatessa kuuluu tankista samainen klonk-ääni ( tätäkään ei kuulunut aikaisemmin), käy tyhjää hyvin ja kulkikin. Muutaman sadan kilometrin jälkeen tasakaasulla ajettaessa 2000 - 3000kiekkaa nykii välillä ja kiihdytettäessä nykii ja hyytyy joksikin aikaan, lopulta lähtee kulkemaan ja reilun neljän tonnin jälkeen toimii hyvin. Nyt lopuksi sytyttelee lamda-valoa, siis seokset sekaisin, voisiko olla bensapaineet pielessä? Ei ole mitattu, kun ei ole mittaria. Vaihdettu on jakajan kansi pyöriä ja tulpat ja johdot, sekä pumpun viereinen bensasuodatin. Oliskos jollain neuvoja?
T.R.
-
Voisiko bensatankin korkki olla viallinen? onko alipainetta tankissa..