Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: Kupiainen - 24.10.2016, 20:19:07
-
Kyseinen kottero ei meinaa kylmiltään lähteä käyntiin. Kaasarina strömberg 175 cd. Vaihdoin viikko takaperin kalvon kaasariin ja nyt ei syystä tai toisesta kylmänä käynnistäessä lähde käymään vaikka ryyppyäkin antaa huolella. Ryyppy päällä kun starttaa ja polkee samalla kaasua lähtee lopulta usean yrittämän jälkeen. Purin äsken kaasaria sen verran, kuin kalvon vaihdossakin enkä huomannut mitään vikaa. Olisiko hyviä neuvoja mistä lähteä purkamaan tilannetta?
-
onko se kalvo oikeassa asennossa?
-
kalvossa olevat hahlot ovat kyllä kohdillaan.
-
tuliko tää juttu kalvon vaihdon jälkeen vai oliko jo ennen?
-
tuliko tää juttu kalvon vaihdon jälkeen vai oliko jo ennen?
Vaihdon jälkeen.
-
Oikea kalvo .öljymäärä sisällä oikea ja liikkuuko luisti hyvin.oliko pelkkä kansi auki kun vaihdoit kalvon
-
Oikea kalvo .öljymäärä sisällä oikea ja liikkuuko luisti hyvin.oliko pelkkä kansi auki kun vaihdoit kalvon
Kalvo tismalleen samallainen, kuin edeltäjä. Luisti liikkuu ja öljyä on. Ja kyllä pelkkä kansi oli auki.
-
Jos ja kun saat käymään miten toimii.ryypyn vivusto .puolikuussa viiva ja pulttivastapuolella kun kohtaavat pitäis käydä 1250 .mikä vanhassa kalvossa oli vika.mites ilmavuodot ja tyhjäkäyntiruuvin o rengas .
-
Jos ja kun saat käymään miten toimii.ryypyn vivusto .puolikuussa viiva ja pulttivastapuolella kun kohtaavat pitäis käydä 1250 .mikä vanhassa kalvossa oli vika.mites ilmavuodot ja tyhjäkäyntiruuvin o rengas .
Kun saa käyntiin niin toimii kuin unelma. Kalvon vaihdoin, kun huollossa kehottivat. En huomannut vaihdettaessa mitään vikaa. Ilmavuodosta tai o-renkaasta ei tietoa.
-
onko se nyt jostain syystä laihalla eli neula siirtynyt? miten käynnistyy kaasupohjassa?
-
Mistä kalvo on ostettu ja onko vanhaa kalvoo jäljellä .kalvon materiaali onko liian kova tai pehmeä .uusi kalvo jättää neulan eri kohtaan suutinputkessa .koska käynyt leimalla ja kun päästömittauksessa kaasuttelee jääkö co samaan kohtaan .koita ne imuvuodot .onko kaasutin muuten säädöissään .kalvon päälle tulevassa levyssä ei kai eroja miten laittaa.