Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: savage10 - 25.10.2016, 08:20:41
-
Postasin tämän ensin väärään paikkaan, anteeksi siitä.
Muutama päivä takaperin 168 tkm ajettu dieseli-farkku aloitti kyllä todella omalaatuisen käytöksen.
Ensimmäisen viiden minuutin ajon aikana ei ole mitään asiaa mennä risteyksestä yhtään ahtaampaan rakoon, ei kiihdy oikein millään. Tämä vika sitten katoaa 10min sisällä startista ja sitten jo kickdownista lähtee ihan normityyliin reippaasti etenemään. Huomenna koodin lukuun, mitä tuolla voisi olla joka tekee tuollaista vikaa? Kylmänä ollessa ongelma esiintyy, myös aamulla +3°C vaikka webasto kuitenkin ollut päällä.
-
Katalysaattorin lämpötunnistin mennyt, niitä lienee useampi? koodi Boschilla PO42800 Katalysaattorin lämpötunnistin (lohko 1) Impulssi liian korkea
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=65310.0
Ja taitaa olla sama kyseessä kuin tuossa linkissä, eli etummainen tunnistin vaihtoon.
-
tältä se näyttää sitten kun ei oikein anturi anna oikeaa lukemaa:
(https://s21.postimg.org/emvw8v9kj/DSC_0421_1.jpg) (https://postimg.org/image/emvw8v9kj/)