Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Jurba - 28.10.2016, 19:03:34
-
Auto on -93 940 b230fd koneella. Tuttu oli juuri ottanut päästöt autosta ja ajoi hallista ulos niin syyläri pamahti ja toinen reuna halkesi lähes koko matkalta irti.
Syyläri oli alkuperäinen, voiko vain vanhuttaa pettää noin vai kerääkö jostain liikaa painetta. Öljyt nesteet oikean värisiä, eli en usko kansipahvin menneen?
Lämpömittari ainakin oli kuulemma normisti puolivälissä kun jysähti. Alle vuosi sitten vaihdettu vesipumppu, termostaatti ja nesteet.
-
joo ne päädyt löystyy ajansaatossa,uutta vaan!
-
Ei nesteet välttämättä mene sekaisin vaikka kansipahvi on mennyt. Jäähdyttimen vaihdon jälkeen kannattanee tarkistaa kertyykö painetta järjestelmään ja/tai häviääkö nestettä.
-
Auto on -93 940 b230fd koneella. Tuttu oli juuri ottanut päästöt autosta ja ajoi hallista ulos niin syyläri pamahti ja toinen reuna halkesi lähes koko matkalta irti.
Syyläri oli alkuperäinen, voiko vain vanhuttaa pettää noin vai kerääkö jostain liikaa painetta. Öljyt nesteet oikean värisiä, eli en usko kansipahvin menneen?
Lämpömittari ainakin oli kuulemma normisti puolivälissä kun jysähti. Alle vuosi sitten vaihdettu vesipumppu, termostaatti ja nesteet.
Paljonko on kilometrejä mittarissa? Itsellä samanlainen auto, ja pian täyttyy 384000 km.