Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: melkomaa - 10.08.2011, 15:41:27

Otsikko: B230FK ja moottorinohjaus
Kirjoitti: melkomaa - 10.08.2011, 15:41:27
Sopiiko LH 2.4 561-loppuinen ecu B230FK moottorin ohjaukseen? Itellä kovin vähän tietoa kyseisestä aiheesta joten neuvot olisi paikallaan. Projektista puuttuu tällä hetkellä kokonaan moottorinohjaus, sytytusboksi yms. ideoita/neuvoja kaivattaisiin? Lähinnä mikä ohjaus, mistä ja mihin hintaan? Kovasti olen yrittänyt etsiä tietoa ja nyt olis tuollainen tarjolla, mutta en ole itse varma toimiiko.. Kiitos etukäteen!
Otsikko: Vs: B230FK ja moottorinohjaus
Kirjoitti: Toni - 12.08.2011, 12:16:44
Sopiiko LH 2.4 561-loppuinen ecu B230FK moottorin ohjaukseen? Itellä kovin vähän tietoa kyseisestä aiheesta joten neuvot olisi paikallaan. Projektista puuttuu tällä hetkellä kokonaan moottorinohjaus, sytytusboksi yms. ideoita/neuvoja kaivattaisiin? Lähinnä mikä ohjaus, mistä ja mihin hintaan? Kovasti olen yrittänyt etsiä tietoa ja nyt olis tuollainen tarjolla, mutta en ole itse varma toimiiko.. Kiitos etukäteen!

Moro,

LH 2.4 on hyvä systeemi vakioon ja viritykseen. -561 boxi ei käy turboon, se kun on vapari B230F boxi. Tarvitset jostain turbon boxin, esim. vanhempi -560 tai -563 käy. Mielummin uudempaa sarjaa -937, -954, -962, -984 boxi, nämä siis bensa puolelle. EZK Sytkään tarvitset myös turbon boxin (esim. -148, -149, -207, -219) tai lastutettavan mallin mihin voi laittaa turbon lastun. Jos johtosarjaa kaipaat niin 240 sarjan sähköruiskupeleissä (F) on irrallinen ruiskun johtosarja.

Lähdetään kohta ruotsissa käymään, voin katella jos boxeja löytyy.

t:Toni
Otsikko: Vs: B230FK ja moottorinohjaus
Kirjoitti: melkomaa - 12.08.2011, 13:50:16
Kiitoksia, tuli nyt ainakin "varma selvyys" tähän.  ;)

Lähdetään kohta ruotsissa käymään, voin katella jos boxeja löytyy.

t:Toni

Jos vain osuu kohdalle ja hinta ei ole taivaissa niin olisin hyvinkin kiinnostunut kummastakin boksista!
Mites noiden ajonestollisten kanssa, sellanen ei vissiin käy? Vai voiko sen jotenkin kikkailla?
Mitä mieltä olet tästä valmiiksi lastutetusta boksista? Hintansa arvoinen?
http://www.jpstyling.com/kauppa/?10,en_lastutettu-lh2.4-ezk-sytytysboksi (http://www.jpstyling.com/kauppa/?10,en_lastutettu-lh2.4-ezk-sytytysboksi)
Otsikko: Vs: B230FK ja moottorinohjaus
Kirjoitti: melkomaa - 12.08.2011, 15:07:18
Voi tietysti muutkin vastata tai ehdotella omiaan..  ;D
Otsikko: Vs: B230FK ja moottorinohjaus
Kirjoitti: miksu01 - 12.08.2011, 16:17:13
Sori ku lainaan sun topicia

Mutta jos on vaparin LH2.4 ruisku niin pitääkö molemmat boxit lastuttaa? Elikkä sytkä- ja ecuboxit?
Otsikko: Vs: B230FK ja moottorinohjaus
Kirjoitti: InlineFour - 12.08.2011, 19:04:13
Sori ku lainaan sun topicia

Mutta jos on vaparin LH2.4 ruisku niin pitääkö molemmat boxit lastuttaa? Elikkä sytkä- ja ecuboxit?

Juu, tai sitten heität ne boxit luontoa turmelemaan ekohippien kiusaks, ja
hankit tilalle turbosta peräisin olevat boxit. Erilaiset kartat pakostakin turbossa ja vaparissa.
Niin sytkä- kuin bensapuolella.
Otsikko: Vs: B230FK ja moottorinohjaus
Kirjoitti: melkomaa - 13.08.2011, 09:09:47
Sori ku lainaan sun topicia

nou robleemos!   8)