Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: sjos - 10.08.2011, 16:20:45
-
Kumpaa kautta, ylä vai ala?
Muulla väliä, eli kumpi on helpompi, nopeampi, ja saako edes alakautta pois.
Tulis vaan kaikki akselistot yms samalla, jos etepalkisto lähtee kokonaisuudessaan.
Laiska kun olen, etten ole tutkinut asiaa.
-
aika moni taitaa tehdä niin, että apurunko/etukelkka tiputetaan alas.
TDI-koneen purin itse pois kyllä yläkautta, sen jälkeen kun apulaitteet oli jo melkein kaikki lähteneet.
-
aika moni taitaa tehdä niin, että apurunko/etukelkka tiputetaan alas.
TDI-koneen purin itse pois kyllä yläkautta, sen jälkeen kun apulaitteet oli jo melkein kaikki lähteneet.
Kiitoksia.
Eli alakautta lähdetään sitten ottamaan, mikä onkin parempi vaihtoehto.
Tulee kaikki romut kerralla mukana.
-
Kartoita etukäteen mitä olet tekemässä, turha purkaa paljon turhaa.
Esim. Kytkimen vaihdon tekisin itse ehdottomasti yläkautta nostamalla. Nopeampi ja helpompi. Miksi purkaa akselit ja apurunko pois? -> pyöränkulmasuuntaus.
-
Kyseessä on tuo purku-auto.
Mitä enemmän kerralla ja helpommalla saa vaan pois otettua, niin aina parempi.
-
Onko sulla jotain millä nostaa koppaa?
Tuohan on varmaan helpoin/nopein tapa, eli jättää kaikki etukelkkaan kiinni ja nostaa kopan päältä pois.
-
Onko sulla jotain millä nostaa koppaa?
Tuohan on varmaan helpoin/nopein tapa, eli jättää kaikki etukelkkaan kiinni ja nostaa kopan päältä pois.
Kyllä tilat ja vehkeet löytyy, mm kakspilarinosturi.
-
Kyllä tilat ja vehkeet löytyy, mm kakspilarinosturi.
Dodiin, sittenhän se on pala kakkua ;)