Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: jörgen91 - 10.11.2016, 19:09:58
-
Mikähän lie vikana kun näyttää imuilman lämpötilaksi koko ajan -40 ja auto on 850 2.5t awd -96
-
Olisko ulkolämpötilasta kyse? anturi varmaankin antautunut. jos näyttää mittaristossa kokoajan -40 astetta..
ellet sitten ole laittanut erikseen imuilman lämpömittaria autoon?
-
Obd pistokkeen kautta torque ohjelmalla katoin mitä näkyy kun tuntuu että välillä vähä rötää ja hyytyy. Ei näkyny muuta erikoista kun tuo imu ilma -40
-
Eikös imm mittaa myös tuon lämmön, olisiko vika siinä.
-
Fenix ohjatuissa moottoreissa on imuilman lämpötila-anturi ei immua.
-
Fenix ohjatuissa moottoreissa on imuilman lämpötila-anturi ei immua.
Tiedän kyllä mutta käsittääkseni imm suorittaa myös lämpötilamittauksen..?
Vai eikö tämä filmityyppinen sitä tee?
Fenixhän on vain 10V mopoissa.
Turboissa ei feenixlintua ole.
-
Obd pistokkeen kautta torque ohjelmalla katoin mitä näkyy kun tuntuu että välillä vähä rötää ja hyytyy. Ei näkyny muuta erikoista kun tuo imu ilma -40
Siinä tapauksessa IMM:stä on lämpövastus mennyt, uusi IMM niin pitäisi ohjausyksikkö saada oikeat arvot.
Toi rötääminen ja hyytyminen voisi loppua jos kokeilet käynnistää ilman että on IMM johto paikoillaan.
Aiheuttaa vikakoodin mutta jos hyytyminen ja rötääminen loppuu niin siinä anturissa on vikaa.