Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: modsman - 11.11.2016, 00:34:20
-
Kokeiltiin vaihtaa sinisellä orkkis termostaatti. Ei isoa vaikutusta.
Vaihdettiin jokin aika sitten jäähdytysnesteet. Ei vaikutusta.
Vikakoodeja ei ole.
Näidenhän pitäisi tunnetusti olla lämpimiä talvella. Kaksi vastaava autoa missä hönkää lämpöä jaloille että kengät tulikuumat. Suuttimista tuleva ilma niin kuumaa että ei kärsi pitkään sormia lämmitellä.
Entinen omistaja oli laittanut vääränkokoisen liian pienen ilmansuodattimen. Lieneekö kennolle asti roskat päässyt. :idiot2:
Olis mukava ajella lämpimällä vollella kuten muutkin.
Autossa aut. ilmastointi.
-
Lämppärin kenno tukossa, tai joku halpis malli, niissäkin kuulemma suuria lämpö eroja??
-
Kennon kunnon pääsee melko helposti tutkimaan. Konsolin kyljestä muoveja pois ja kurkkimaan. Sisäistä tukkoisuutta ei pääse tosin näkemään niin mutta ulkoisesti.
-
Kennon kunnon pääsee melko helposti tutkimaan. Konsolin kyljestä muoveja pois ja kurkkimaan. Sisäistä tukkoisuutta ei pääse tosin näkemään niin mutta ulkoisesti.
Kuskin puolelta näyttää ehjältä. Paljastuuko vänkärin puolelta paremmin?
-
turha niitä kylkiä on tuijotella. Jos tyhjäkäynnillä minimipuhalluksella tulee lämmintä ja puhalluksen täysille laiton jälkeen jäähtyy samantien niin kenno vaihtoon
-
turha niitä kylkiä on tuijotella. Jos tyhjäkäynnillä minimipuhalluksella tulee lämmintä ja puhalluksen täysille laiton jälkeen jäähtyy samantien niin kenno vaihtoon
Aika haaleeta hönkii puhalluksen ollessa minimissä. Kenno lienee tosi tukossa.
Kuuluuko kennon olla miten kuuma jos kyljestä tunnustelee?