Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: janne81 - 12.11.2016, 19:23:16
-
Vikakoodia 6806 antaa eli:
ECM 6806
Signal too high:
-air leakage after turbocharger (TC)
Signal too low:
-hoses between turbocharger (TC) and turbocharger (TC) control valve respectively turbocharger (TC) control valve and pressure servo are loose or are blocked/damaged
-faulty turbocharger (TC) control valve
-faulty boost pressure control (BPC) valve pressure servo
-sticking boost pressure control (BPC) valve
Autoon oh jo vaihdettu uutta:
-Kaasuläppäkotelo (laitettu Volvolla)
-Maf
-TCV
-Puolat on kunnossa, kokeilin useaakin yksilöä
Imuvuotoja olen nyt päivän tutkinut ja jokunen ihan olematon on löytynyt.
Tällähetkellä on imusarja irti ja uusin sinne alle kaikki letkut ja imusarjan tiivisteen huomenna.
Onko kellään ideaa mikä tota vois mättää ja mitä kannattais tutkia?
Voiko katti olla niin tukossa että aiheuttais moista?
-
Ilmeisesti tarvike Maffi sotkee koko touhun ja siksi käy miten sattuu.
Ihan 100 varma ei vielä voi olla koska ehjää orggista ei ole kokeiltu, mutta raportoin kyllä sitten miten kävi.
-
Oletko kokeillut Bluechemin OXICATtia, katalysaattorina ja lambdan puhdistusainetta, putsaa hyvin myös juuttuvat siivet
-
Oletko kokeillut Bluechemin OXICATtia, katalysaattorina ja lambdan puhdistusainetta, putsaa hyvin myös juuttuvat siivet
Tässä yksilössä ei kyllä "käärmeöljyt" auta. :)
-
Tämä ongelma ratkesi sillä että laitettiin autoon alkuperäinen käytetty Bosch:n MAF.
Älkää ihmiset ostako niitä nimettömiä tarvike immuja, jos varaa ei ole alkuperäiseen uuteen niin ostakaa vaikka käytetty ehjä.