Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: ilmari - 23.11.2016, 17:28:20
-
mistäpäin konehuonetta olisi helpointa ottaa heräte releelle,onko mahdollisesti valmista paikkaa olemassa.
entä virta,suoraan akultako ja maadoitus myös.
tähän konseptiin en ajatellut laittaa katkaisiaa lainkaan kojelautaan.
-
mistäpäin konehuonetta olisi helpointa ottaa heräte releelle,onko mahdollisesti valmista paikkaa olemassa.
entä virta,suoraan akultako ja maadoitus myös.
tähän konseptiin en ajatellut laittaa katkaisiaa lainkaan kojelautaan.
ota heräte vaikka lyhdyn takaa,maadotus vaikka releen kiinnitysruuvin alta,ja virta akulta mutta sulake väliin!
-
En löytänyt mistään mainintaa mutta saakos puskuria porata ihan vapaasti,meinaan jos poraisi tuosta päältäpäin kiinnikkeet valoille tuohon yläpintaan ja ruuveilla tai ehkä popniiteillä kiinni sellaiset pienet kulmaraudat.
-
En löytänyt mistään mainintaa mutta saakos puskuria porata ihan vapaasti,meinaan jos poraisi tuosta päältäpäin kiinnikkeet valoille tuohon yläpintaan ja ruuveilla tai ehkä popniiteillä kiinni sellaiset pienet kulmaraudat.
saahan siihen porata niin paljon reikiä ku mieli tekee :D
-
No niin taitaa saaha.jostain kuulin että näihin uudeehkoihin Ei saa mutta ei taida koskea vielä tän ikäisiä.en vaan tiedä vuosimallia missä tuo rajoitus tuli.
-
Itse olen 850 mallissa käyttänyt apuna niitä torx-kantaisia ruuveja puskurin takayläreunassa joilla muovi on kiinni puskurin rungossa.
Sen lisäksi poraillut muutaman reiän puskuriin ja vetänyt isoilla poppareilla kiinni.
Ongelmia ei ole ollut enkä tiedä miksi olisikaan.
-
Itse olen 850 mallissa käyttänyt apuna niitä torx-kantaisia ruuveja puskurin takayläreunassa joilla muovi on kiinni puskurin rungossa.
Itsekkin olen näin toiminut, kun laitin vakainraudat niille. O0
Kun on rekisterikilven takana oleva lisävalojen kiinnitysrauta.