Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => V40/V40CC (vm. 13-19) => Aiheen aloitti: sportvolvo - 28.11.2016, 16:47:35
-
Volvo V40 T2 autom. -16 10700 km keula avoin vain ala-osasta. Viima suojan kanssakin lämmöt nousee hitaasti kaupunki ajossa. Pakkaset olleet vielä maltillisia, mitenkä sitten kun -25.
-
Volvo V40 T2 autom. -16 10700 km keula avoin vain ala-osasta. Viima suojan kanssakin lämmöt nousee hitaasti kaupunki ajossa. Pakkaset olleet vielä maltillisia, mitenkä sitten kun -25.
Varmaan vielä huonommin.
-
Tuli hommattua V40 D2 vm. 16 (volvon omalla 2-litran koneella) ja reilun 1000km kokemuksella toimiva peli! Nyt kun talvi ilmeisesti lopultakin tulee niin kannattaisikohan autoon hommata viimasuojat näin talven ajaksi, onko muilla vastaavan auton omistajilla suojista kokemusta? 15 asteen pakkasilla lämpöä kyllä riittää, webasto toki auttaa varmaan suurimman osan ajasta. Moottorin lämpötilojahan mittaristosta ei näe, koska lämpömittaria ei ole (vaan joku hemmetin eco-mittari sen tilalla)...
-
Ei ainakaan etelässä tarvii suojia. Eberi laulamaan ja kovaa ajoa...
-
Onko V40 T2 aut. 2016 lämmityskennolle vesiventtiiliä? Kesällä jäähdytinnesteen taso säilyi.
Ilmojen kylmettyä oli vajausta tullut 4 dl. Talvella ajot lyhyttä matkaa, letkulämmitintä käytän.
Lämmityskennon ilmatasku voisi olla selitys nesteen vähenemiselle.
-
Onko V40 T2 aut. 2016 lämmityskennolle vesiventtiiliä? Kesällä jäähdytinnesteen taso säilyi.
Ilmojen kylmettyä oli vajausta tullut 4 dl. Talvella ajot lyhyttä matkaa, letkulämmitintä käytän.
Lämmityskennon ilmatasku voisi olla selitys nesteen vähenemiselle.
Ei ole vesiventtiiliä. Vesi kiertää aina kennossa ja kabiinin lämpötilaa säädetään ilmaläpillä. Ei kuulosta paljolta 4 dl vajaus, mutta kannatta tietysti tarkkaila häviääkö nestettä koko ajan lisää.
-
Onko V40 T2 aut. 2016 lämmityskennolle vesiventtiiliä? Kesällä jäähdytinnesteen taso säilyi.
Ilmojen kylmettyä oli vajausta tullut 4 dl. Talvella ajot lyhyttä matkaa, letkulämmitintä käytän.
Lämmityskennon ilmatasku voisi olla selitys nesteen vähenemiselle.
kyllähän nestettä aina pikkuhiljaa haihtuu. talvella jos kylmästä koneesta nestepinnan katsot niin varmasti alempana kuin kesällä, koska neste tiivistyy sitä enemmän mitä kylmempää se on. omassa autossa kylmä kone lähes minimi ja kuumana lähes max näin talviaikaan.