Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: jone35 - 14.08.2011, 13:37:48
-
Katsastuksessa Insinööri sanoi, että ohjauspään liukulaakeri on väljä kuskin puolelta.
Minkälaisesta rempasta on kyse. Voiko liukulaakeria kiristää, vaiko heti vaihtoon. Onko kellään kokemusta moisesta. Kuskinpuolen kumi on meinaan aika tavalla kulunut. Kiitos etukäteen.
-
Tuota mitä siinä tarkastuslapussa oikeasti luki oliko iskunvaimentimentukilaakeri tai jotain muuta kun siellä iskarin yläpäässä on sellainen liukulaakeri että ne pyörät kääntyy .
Tuossa juttua http://www.volvolandia.com/SVF/index.php?topic=28733.0
Se kumin kulumien johtuu kun teillä on ne auraukulmat vähän väärissä arvoissa.Kun ne liukulaakerit vaihdat niin suoritetaan autolleese nelipyörä suuntaus jolloin ei kulu ne renkaat turhaan.
-
Mahtollisesti kyseessä voisi olla iskarin ns. YlätukiLAAKERI , vois konttorilla käydä lapun kanssa jututtaa.
Kiitokset vain konttorinpojille hyvästä palvelusta, auton maahantuontivinkuroita mietittiin yli tunnin.
( EU hyväksyntänumero puuttui ruotsintuonti 850/10V papereista, onneksi ruottin katsastuslapusta löytyi. )
Auts - Hintaluokkaa 74.50e ( http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/182369/0 )
-
Mahtollisesti kyseessä voisi olla iskarin ns. YlätukiLAAKERI , vois konttorilla käydä lapun kanssa jututtaa.
Kiitokset vain konttorinpojille hyvästä palvelusta, auton maahantuontivinkuroita mietittiin yli tunnin.
( EU hyväksyntänumero puuttui ruotsintuonti 850/10V papereista, onneksi ruottin katsastuslapusta löytyi. )
Auts - Hintaluokkaa 74.50e ( http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/182369/0 )
Biltemasta saat samat Ylätukilaakerit hintaan 49.90€/kpl. tuotenumero: 72-770