Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus => Aiheen aloitti: rantalaja - 09.01.2017, 09:22:25
-
Onko kokemuksia? Optimoiautosi lupaa 240hv -> 266hv ja 320Nm -> 382Nm. Mitenköhän kulutus ja kaasuun vastaavuus muuttuu?
-
Onko kokemuksia? Optimoiautosi lupaa 240hv -> 266hv ja 320Nm -> 382Nm. Mitenköhän kulutus ja kaasuun vastaavuus muuttuu?
Minä (Lisäätehoa.fi) lupaan tuohon 272hv ja 415Nm. Muutos tehdään koko kaasupolkimen alalta ja kaasun vastaavuus on agressiivisempaa. Kulutus tippuu arviolta 0,5L/100km jos ajotapa pysyy samana.
-
Oho. Missä vaiheessa pitää alkaa miettimään tekniikan kestämistä?
-
Eikös 6v geratronicin vääntö kestävyys ole siinä ~ 480nm kohdalla
-
Eikös 6v geratronicin vääntö kestävyys ole siinä ~ 480nm kohdalla
Eikös tuossa ole Fordin Powershift ( ja kone ).
-
Eikös tuossa ole Fordin Powershift ( ja kone ).
On.
-
Omasta vähästä kokemuksesta mitä kyseistä kulkinetta tuolla optimoiautosi softalla ajanut niin pikkasen ehkä liian "terävän" oloinen. Kaasupoljin vakionakin erittäin herkkä mutta ohjelmoinnin jälkeen omasta mielestä jo ampuu aivan liian paljon yli :idiot2:
Ja kierroksilla tuntuu että ei riitä paarua sillein kun luulisi, huomattavasti paremmin lähtee 100kmh-> kun ei ihan pohjaan polkase kaasupoljinta niin ei laatikko arvo sitä pienintä mahdollista silmään, vääntöä kyllä riittää isommallakin vaihteella :)
Toki nämä on tottumuskysymyksiä mutta olettaisin kyllä että parempiakin softia olisi tälle tehty :(
-
^ Kiitos kokemuksesta!