Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: tepa3 - 09.01.2017, 18:13:53
-
Tästä oli aiemminkin juttua kun akun vaihdon jälkeen moottorin vikavalo alkoi palamaaan.Nollasin sen ja auto toimi hetken kunnes rupesi tökkimään ja tyhjäkäynnillä sammuu.Ihan kun ei kävis kaikilla.Vaihdoin tulpat, johdot ja virranjakajan kannen.Pyörijä näytti hyvältä,joten jäi vaihtamatta.Nämä keinot ei auttaneet ja nyt alkaa meikäläisen tiedot loppua.Voiskohan johtua puolasta tai siinä olevasta pääteasteesta?Sytytys vialtahan toi kuitenkin vaikuttas???
-
Tuli mieleen,että voisko tankissa olla vettä kun se on aina melkein tyhjä ja miten se oireilisi?
-
Luitko vikakoodin ennen kuin nollasit?
-
Ei ole lukulaitetta ja ei oikein arvaa lähteä luetuttamaan kun käynti on aika huono.Sammutin vikavalon akunkengästä,mutta nythän se syttyy aina uudelleen.
-
Onko tämä 10 vai 20-venttiilinen? Molemmissa vois veikata lambda-anturia, 20V:ssä sen lisäksi ilmamassamittaria.
-
20venttiiliä
-
Taitaa ollakin se ilmamassamittari.Otin siitä liittimen irti niin alkoi käydä melkein normaalisti.Tyhjäkäynti vaan pari kertaa heilahtelee kaasunpolkasun jälkeen,mutta kun laittaa liittimen kiinni sammuu heti.Kannattakohan sitä koittaa putsailla?Kiitos vastauksista!
-
No niin.Motonetistä boshin ilmamäärämittari ja nyt pelittää...