Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: kupari s40 - 11.01.2017, 17:03:33
-
Moi. Emännän vekotin tuo ja taustana ostettu geartronic laatikko ehjään vaihdettuna joulukuussa.
Takuuloota ja ammattimainen on tekijä/myyjäkin. Muutenkin kaikinpuolin se pelaa myös luistonesto paitsi tuo winter napin toiminto ei muuta lähtöjä eikä syty kojelautaan valoa., Napissa on valo kyllä.
Jotain vinkkejä mitä ja mistä kattella vaikka liitoksia jne olisi kiva saada.
-
Tyhmä kysymys mutta ruukaatko aktiivisesti käyttää tuota nappia? Sillä kysyn kun itse en käytä sitä koskaan eikä käytä vaimokaan joka tuolla V70 enemmälti ajelee. Että jos nappi ei ole aktiivisessa käytössä niin suottako tuolla itseään vaivaa
-
Ollu auto meillä siis vasta joulukuusta. Emäntä kyllä varmaan käyttäisi etenkin jäisellä liukkaalla kelillä kun kiroillu valoista lähtöjä peilijäällä kun hakkaa luistonestoa kokoajan. On kokenut ajaja kylläkin (46v ajokortti ollut):mutta asento kaasulla hänellä jäänyt semmonen reipas painallus kun tehokkain vempele ennen tätä ollu 150hv Audi 100 aut
Itse en noita ole tarvinnut, missä luistonestoja muutenkin ollu niin napista pois ne ottanu kun manuaalia mulla pääasiassa olleet.
Sitä miten toimiva toiminto tuo oikeasti on ei ole kokemusta Volvon tapauksessa.
Sain kaverilta vinkin että 2 liitintä ( valo ja ohjaus) olisi konsolin alla napin juurella ja saattaa irrota jos konsolia nostelee esim käsijarruvaijeria ropatessa.
-
Meillä molemmissa kyllä sutimiseneston ottaa ihan samalla tavalla olipa W asennossa tai ei. Ite en oo juurikaan löytänny tuosta napista mitään hyötyä, autoina on v70 -00 2.4170heppanen ja T5
-
Winter asennossa lähtee isolla vaihteella liikkeelle ja turbiini luistaa voimakkaasti yrittäen "pehmentää" vedon kytkeytymistä. Jotenkin näinkai se oli kun vuosia sitten kokeilin nappia ja totesin että höpöhomma
-
Winter asennossa lähtee isolla vaihteella liikkeelle ja turbiini luistaa voimakkaasti yrittäen "pehmentää" vedon kytkeytymistä. Jotenkin näinkai se oli kun vuosia sitten kokeilin nappia ja totesin että höpöhomma
Jep, kolmosella lähtee liikkeelle, eikä muutenkaan käytä kolmosta pienempiä vaihteita.
-
Tere. Ite käytän sitä kässärin korvikkeena sopivissa ylämäkilähdöissä. Kyseessä siis MK1 -00.
-
Moi.
Tosiaan itse en tarvitsisi enkä t5 käytä kuin testiajol jos emäntä jostain oudosta mainitsee.
Tuntuu oppivan jo rauhallisemman kaasun käytön ja tiet hiekotettu onneksi yllättävän hyvin tänä talvena. Just mäkilähtö ja peilijääksi hiulattu pinta valoissa ne huonoimmat paikat. Nastakumit hyväkuntoiset ni auttaa nekin vähän.
Aikaa ei tuota konsolia nyt ole purkailla (Yötyö) ni kattoo liitin kun päivä pitenee ja jos ei toimi olkoon.
Kiitos