Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Esapenderi - 12.01.2017, 20:27:10
-
Eli varsinkin kääntyessä pitää aika kovaakin pauketta jostakin takapäästä. Mistä lähteä etsimään vikaa?
-
Juurikin sieltä perästä eli tasauspyörästö antautumassa. Ihan yks yhteen sama ceissi kuin meidän -91 wanhuksessa jokusia vuosia sitten. Vaihtoperä alle ja matka jatkuu.
-
Onko muita ehdotuksia? Kovemmissa vauhdeissa ei sitten mitään ääntä sieltä kuitenkaa tule. Peränkannatinkumi näytti olevan aika loppu, voisiko se aiheuttaa tuota?
-
Saattaahan ne kartaanin ristikot rutista jos perä muljuaa edestakasin.
-
Onko muita ehdotuksia? Kovemmissa vauhdeissa ei sitten mitään ääntä sieltä kuitenkaa tule.
Onko lukkoa? Nimittäin vähän junkkiva kitkalukko voi aiheuttaa ihan kohtuullista pauketta esim. parkkipaikalla tiukempia käännöksiä tehdessä. Semmonen kemppiperä -ilmiö...
Tuli huomattua kun oli välillä väärät öljyt murikassa. :nuhtelu
-
Öljyjen tutkiminen kertoo jo jotain. Jos on metallia seassa niin vaihtoperää etsimään.
-
Onko muita ehdotuksia? Kovemmissa vauhdeissa ei sitten mitään ääntä sieltä kuitenkaa tule. Peränkannatinkumi näytti olevan aika loppu, voisiko se aiheuttaa tuota?
Ei tullu tuosta minunkaan tai siis mun seiskasatkun perästä. Ainoastaan kun kääntyi ja kiersi liikenteenjakajaa suht tiukasti. Eli normaaleissa maantien mutkissa ei pitänyt mitään ääntä mentiin sitten lujaa tai hiljaa. Ja suorissa kiihdytyksissäkään ei mitään ääntelyä tai värinöitä. Kyllä se nyt on sulla vaihtoperän hommaaminen edessä, usko mua. Ellet jostain ihmeen syystä siis halua kunnostaa sitä vanhaa :)
-
Onko muita ehdotuksia? Kovemmissa vauhdeissa ei sitten mitään ääntä sieltä kuitenkaa tule. Peränkannatinkumi näytti olevan aika loppu, voisiko se aiheuttaa tuota?
Tarkoitatko x-mallin puslaa perämurikan kyljessä? ???