Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: tomberi - 14.01.2017, 21:58:40
-
Tervehdys.
Ostin tämmösen 2.4matalapaine turbon vuosimallia 99 ja autossa on semmonen ongelma että ykkös sylinteri ei toimi tulppa piki musta muut normaalin väriset. Kokeiltu eri puolilla ei vaikutusta ja bensaa tulee koska polttaa putkessa. Yli 2500 kun nousee kierrokset tuntus ainaki että toimii oikeen.
-
Outko kokkeillu eri tulpalla ja kierroksilla saattaa kuulostaa normaalilta :)
-
Juu eri tulppaakin kokeiltu.
-
Seuraavaksi puristuspaineiden mittaus
-
Maanantaina pääsee vasta ostaan mittarin huomenna aattelin vielä suuttimen tutkia jos se ei ammu sumuna tai syöttää syystä tai toisesta koko ajan bensaa ja tukehduttas kipinän liialla bensalla voisko olla mahdollista? Koska hirveä bensa haisee kun sen käyntii laittaa :)
-
Suutinvika pois suljettu
-
Joo elikkä lisätäämpä tänne että tein itse ja säästin puristuspaine mittarin ja 1pytyltä puristukset hukassa ens viikolla kansi pöydälle ja kattoo mitä se on syöny
-
Sieltähän se vika alkaa löytyä :-\
-
Pikkuhiljaa :D jospa huomenna sais kannen pöydälle. ;D
-
Nonii yksi palanut pakoventtiili. Mutta nyt uuteen ongelmaan millä katkenneen kannenpultin saa pois tuolta lohkosta :(
-
Nonii yksi palanut pakoventtiili. Mutta nyt uuteen ongelmaan millä katkenneen kannenpultin saa pois tuolta lohkosta :(
Ite sain irrotettua silleen kun hitsasin puikkokoneella sopivan ohkasen putkenpätkän sinne pultin jämään, sen jälkeen lähti lukkopihdeillä pyörimään. :)
-
Ite sain irrotettua silleen kun hitsasin puikkokoneella sopivan ohkasen putkenpätkän sinne pultin jämään, sen jälkeen lähti lukkopihdeillä pyörimään. :)
Pitääpä koittaa jos saa joltain puikkokonetta lainaan :)