Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Takavetoiset => Aiheen aloitti: temle - 24.01.2017, 18:21:19
-
Mitä eroa oli vakio stromberg ja turbon strombergilla
öljykorkin värin taika
minä vuonna tuli stromberg vain yläpuolelta säädettäviksi.
erot .eri neula , isompi neulaventtiili muuta .
-
Turbon kaasari on paineistettu. Ulkoisesti ei oo mitään eroa. Miten meinasit säätää kaasaria yläpuolelta kun ei ole mitään mistä säätää. Ota ohjekirja käteen ja katso.
-
Mitä eroa oli vakio stromberg ja turbon strombergilla
öljykorkin värin taika
minä vuonna tuli stromberg vain yläpuolelta säädettäviksi.
erot .eri neula , isompi neulaventtiili muuta .
Eikö bensaletkunpaikka ollu turbos 8mm ja vaparis 6mm. 83 taitaa olla neulan säätö yläpuolelta ainaki.
-
Itsellä 244 b19a vm80/81 ja neulan säätö tapahtuu yläpuolelta, öljykorkin reiästö omalla työkalulla. En sitten tiiä onko alkuperäinen kaasari vai monta kertaa vaihettu kun auton mukana tuli 2 varaosa kaasaria mitkä on samanlaisia ylhäältä säädettäviä
-
Itellä muutama näitä loistavia kaasareita.
Helpoin tunnistaa turbomalli on mitata bensan tulonippa. Turbossa on 8mm ja vaparissa 6mm.
Korkit ollu mustia kaiksissa. Yhdessa vanhanmallin römpässä oli sininen. Sekin oli vaparimallia.