Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: eetukka - 17.08.2011, 12:46:18

Otsikko: V70 tekniikasta
Kirjoitti: eetukka - 17.08.2011, 12:46:18
Elikkäs auto V70 mkII 2.5D -00 käyttöönotettu. Onko tullut muutoksia tohon edellis koriseen moottorielektroniikan ja apulaitteiden suhteen?
Konehan on sama VW pata ja ilmeisesti moottoriohjaus MSA 15.8 niinkuin viimesissä mk1 malleissa.

Senverran oon kerenny tutkailemaan et esim. IMM näyttäs olevan samalla numerolla ku aiemmissa. Autoon on tehty jonkinlainen EVRY ja erillinen päälle/pois kytkin laitettu sitä varten ohjaamoon. Moottorin vikavalo palaa ilmeisesti ton EVRYN takia? Parkkiin ajaessa ilmottaa: moottorisysteemi seur.huollossa. (en oo vielä koodeja luetuttanu). Alavääntöä hieman paremmin ku vertaa vakioon ja reippaammassa kiihdytyksessä pöläyttää kohtalaisen mustan pilven.

EGR:n voi vissiin laipata turvallisesti? Jäi edellisestä valmis laippa, joten aattelin käyttää nyt tähän. Imusarjan päässä olevan nipan putsasin (oli oikeestaan täysin ummessa) ::)