Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) => Aiheen aloitti: bilbo4u - 13.02.2017, 18:09:54
-
116000 km vuosihuollossa ilmeni, että 603C / ahtopaiine liian korkea. Toinen diagnoosi alipainekello ei toimi/ahdin ei toimi/auto tehoton. Vuosihuollossa korjattiin huohotinkotelo, kun koneen lämmetessä alkoi öljykorkista kuulua suuri imuääni. Voisivatko viat olla tekemisissä keskenään? Mistä lähtisi vikaa hakemaan?
Jotenkin tuntuu, ettei ihan ensimmäiseksi viitsisi turboa vaihtaa :-(
-
Liittyykö tämä video asiaan?
https://www.youtube.com/watch?v=RTmppeFB4lo
-
Tilasin osan 30670448, kun tuntui olevan ilmeinen syy. Tänään tuota vanhaa yritin irrottaa, mutta liitos oli vielä liian tiukka irrotakseen.
Mietin huomenna jatkotoimenpiteitä ja uusia työkalusovelluksia. Pienet, tosi pienet ovat tilat ja näkyvyyskin huono.
(https://s12.postimg.org/x68riwll5/anturi_turbon_luona.jpg) (https://postimg.org/image/x68riwll5/)