Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: jusu850 - 14.02.2017, 10:02:09
-
Kyssäriä: Näkeekö tuonne abs kehään mllään muulla tavalla, kuin ottamalla ripustukset irti vetarin päästä? Mulla anturivikaa näyttää oikialla puolella ja sehän voi olla kehässäkin vika.
-
Eikös se tule näkyviin kun ottaa jarrulevyn irti?
-
sitä tässä just mietein että tuleeko? Lähen hakeen jokatapauksessa uudet palat kaikkiin pyöriin. Mut hakisin sit samalla kehän ja anturinkin. Sen verran kurkkasin, et anturi päällisin puolin näyttää ihan ok näköiseltä mitä nyt hemmetin likainen oli. Mutta eihän sen anturin ulkonäkö välttämättä kerro mitään vaikka olisikin hajalla.
-
Kehää näkee hitusen vetarin ja ripustinrungon välistä. Parhaiten ehkä kumminkin, kun ottaa anturin pois ja kurkkaa reikään.
Kehä saattaa olla poikki tai pelkästään likainen kehä aiheuttaa koodin... ::)
-
Sen verran näki, kun otti levyn pois, että poikki oli. Nyt on uus kehä paikallansa ja enää ei herjaa ajonvakautta/jarruasistenttia/abs vikaa.
-
Jos vaihtaa ABS-kehän eteen, niin tarvitseeko suunnauttaa pyörät?
-
Ei tarvitse. Alapallo on sen verran tiukalla sovitteella olkavarressa.
-
Ei tarvitse. Alapallo on sen verran tiukalla sovitteella olkavarressa.
Jees, noinhan se varmaan menee. Itse tosiaan aluksi mietin, että ottaisin ne kaksi iskarin tolpan pulttia irti, kun jossain Youtuben videossa näin tehtiin, mutta parempi ottaa alapallo irti, niin ei mene suuntaukset pieleen.