Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Keskustelua Volvoista => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: jleino - 26.02.2017, 11:10:02
-
Hei!
Tässä on tullut selattua nettiautoa ja Blocketia tehokkaiden nelivetojen osalta.
Seuraavaksi Volvoksi taidankin laittaa joko tämän pulleakylkisen V70R tai sitten uudempikorinen, alkaen -08 mallinen V70 T6 AWD.
Tässä yksi todella kiinnostava tapaus: https://www.blocket.se/halland/Volvo_V70_II_T6_Automat_AWD_Summum_71220788.htm?ca=2&w=3
Onko Ruotsista ostamisessa jotain konmervinkkejä jotka täytyy osata ottaa huomioon veron ja rekisteröinnin lisäksi?
Heittäkää myö kommentteja tuosta T6:sta. Se on vähän vieraampi tuttavuus itselle enkä koskaan ole sellaista edes ajanut. Onko se moottori yhtä hyvä ja kestävä kuin nämä bensavitoset? Onko siinä yksi vai kaksi turboa? Taitaa olla veekutonen? Vanha S80 T6 on suora.
Kiitos kommenteista ja avuista!
-
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=53314.0
Tuossa ketjussa ianakin on asiaa pyöritelty ja Ruotsista auton tuominen pitäisi käsitykseni mukaan olla todella helppoa jopa ilman välikäsiä.
-
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=53314.0
Tuossa ketjussa ianakin on asiaa pyöritelty ja Ruotsista auton tuominen pitäisi käsitykseni mukaan olla todella helppoa jopa ilman välikäsiä.
Kiitos! Olipa hyvä ketju.
Jos joku vielä haluaa kommentoida tätä ketjua niin nuo otsikon autothan ne kiinnostaa. T6 on uusdempikorinen, mutta toisaalta R on kyllä jo aivan kultti auto. Osaatko sanoa Ristus, onko sen pitäminen nyt niin paljon kalliimpaa kuin vaikka T5:sen jolla ajoin monta vuotta ja about 100tkm? Tällä hetkellä D5 alla. Se neliveto, kattoluukku ja pari muuta juttua innosta tähän niin kovasti että huhhuh..
-
Eiks toi T6 oo vieläkin ihan rivimoottori jossen ihan vääräs ole ???
-
Eiks toi T6 oo vieläkin ihan rivimoottori jossen ihan vääräs ole ???
Juu on ja on yhdellä ahtimella.
-
Tuommoisen about 200tkm ajetun yksilön ylläpito voi olla kallista. Omaa S80 D5 AWD edellinen omistaja oli huollattanut Wetterillä 160tkm ajettuna. Loppusumma oli 4300€.
-
Tuommoisen about 200tkm ajetun yksilön ylläpito voi olla kallista. Omaa S80 D5 AWD edellinen omistaja oli huollattanut Wetterillä 160tkm ajettuna. Loppusumma oli 4300€.
Hieman aiheen ohi, mutta mitä kaikkea tuollaiseen 4300 € loppusummaan on tarttenut vaihtaa :o ?
-
Hieman aiheen ohi, mutta mitä kaikkea tuollaiseen 4300 € loppusummaan on tarttenut vaihtaa :o ?
Auto oli tullu hinurilla korjaamolle. Siihen oli tehny vian etsintää. Polttoainepumppu yksikkö vaihdettuna tonnin. Nelivetoyksikön sulake oli palanu, diagnoosi + haldexin pumppu vaihdettuna tonni. 160tkm normi huolto + jakohihna + laatikonöljyt xxx euroa. Yks apurungon kiinnityspusla. Lisäksi jotain muuta pientä oli tehty. Tässä vaiheessa oli lasku ollut 3600€. Siihen päälle oli vaihdettu vielä jarrupalat ja levyt ympäri autoa. Niistä oli sitten jo annettu kunnon alennukset ja sovittu ennen vaihtoa että loppusumma on 4300€
-
Hei!
Tässä on tullut selattua nettiautoa ja Blocketia tehokkaiden nelivetojen osalta.
Seuraavaksi Volvoksi taidankin laittaa joko tämän pulleakylkisen V70R tai sitten uudempikorinen, alkaen -08 mallinen V70 T6 AWD.
Tässä yksi todella kiinnostava tapaus: https://www.blocket.se/halland/Volvo_V70_II_T6_Automat_AWD_Summum_71220788.htm?ca=2&w=3
Onko Ruotsista ostamisessa jotain konmervinkkejä jotka täytyy osata ottaa huomioon veron ja rekisteröinnin lisäksi?
Heittäkää myö kommentteja tuosta T6:sta. Se on vähän vieraampi tuttavuus itselle enkä koskaan ole sellaista edes ajanut. Onko se moottori yhtä hyvä ja kestävä kuin nämä bensavitoset? Onko siinä yksi vai kaksi turboa? Taitaa olla veekutonen? Vanha S80 T6 on suora.
Kiitos kommenteista ja avuista!
Oman Volvon tuotin tuon kautta kohtuu edullisesti :)
http://www.autoruotsista.com/
-
Huh. Nyt kun on pari päivää tsekkaillu valikoimia blocketista ja bytbilistä niin eipä tarvii tosiaan enää arpoa mistä auto tulee.
Ehtoja: nahkasisusta, kattoluukku, neliveto. Tähän muutamat muut jutut ja oikea väri niin täydellinen paketti. Alan kallistua seikkailun vuoksi siihen, että jos itse hakisi.. Pieni säästö, ja se sit että onhan se kokemus. Karmee auto kuume :D
-
Onko se kattoluukku niin tarpeellinen? Tuossa olisi paljon paremmilla varusteilla ja vähemmillä kilometreilla.
https://www.blocket.se/kristianstad/Volvo_v70_T6_POLESTAR_71170219.htm?ca=1&w=3 (https://www.blocket.se/kristianstad/Volvo_v70_T6_POLESTAR_71170219.htm?ca=1&w=3)
Tuossa on Polestar softa, tehoa enemmän. Kolme asentoinen aktiivialusta. Navi on aika turha, mutta tuossa on. Lisäksi tuossa on aitoa nahkaa olevat penkit ja näyttää olevan vielä tuuletetut penkit.
-
Ei millään pahalla, enkä halua olla ilonpilaaja, mutta suosittelelisin kuitenkin tarkistamaan hieman autojen taustatietoja.
En ota kantaa muuten linkittämääsi, mutta jostain syystä ensimmäisen kerran katsastettu vasta 2014,(mahdollisesti seisonu rekisterissä?), kun järjestys on normaalisti uusi 3 sitten 2 ja 1 vuosi? Jotenkin kiinnitti vaan huomion, toki jokainen ostaa sellaisen kuin itse haluaa.
https://www.car.info/en-se/license-plate/S/GCJ453
http://biluppgifter.se/fordon/gcj453
-
Ei millään pahalla, enkä halua olla ilonpilaaja, mutta suosittelelisin kuitenkin tarkistamaan hieman autojen taustatietoja.
En ota kantaa muuten linkittämääsi, mutta jostain syystä ensimmäisen kerran katsastettu vasta 2014,(mahdollisesti seisonu rekisterissä?), kun järjestys on normaalisti uusi 3 sitten 2 ja 1 vuosi? Jotenkin kiinnitti vaan huomion, toki jokainen ostaa sellaisen kuin itse haluaa.
https://www.car.info/en-se/license-plate/S/GCJ453
http://biluppgifter.se/fordon/gcj453
Olisiko puutteelista dataa tuolla? Minunkin linkittämästä löytyy eka katsastus vasta 2014 vuodelta. Tuotu ruotsiin 2012
-
Olisiko puutteelista dataa tuolla? Minunkin linkittämästä löytyy eka katsastus vasta 2014 vuodelta. Tuotu ruotsiin 2012
Linkittämäsi on "import" ja mun mielestä katsastettu 2013-09-09, Carinfossa näyttää kyllä sen väärin, mutta biluppgifter näyttää 2013
Ei näköjään pahenna jos tarkistaa kahdesta lähteestä.
-
Linkittämäsi on "import" ja mun mielestä katsastettu 2013-09-09, Carinfossa näyttää kyllä sen väärin, mutta biluppgifter näyttää 2013
Ei näköjään pahenna jos tarkistaa kahdesta lähteestä.
Juu oli tuontiauto. Mutta tuolla toisella sivulla oli 2014 merkattu katsastus. Kyllä uskon että tuo toinenkin on katsastettu eikä ole ajettu katsastamattomana monta vuotta.
-
Tuontiautot ehkä skippaisin Ruotsin puolelta, kun on heillä omaa valikoimaakin tarpeeksi tarjolla :)
-
Tuontiautot ehkä skippaisin Ruotsin puolelta, kun on heillä omaa valikoimaakin tarpeeksi tarjolla :)
Samaa minäkin ajattelen. Jotenkin luotettavammalta tuntuu näin.
Tuo linkissä ollut T6 näyttää oikein hyvältä, mutta kyllä minä sen kattoluukunkin haluan koska niitä on ja kun jaksaa tuolta vaan vähän kyttäillä, ja väri musta tai valkea.
Tässä on todella hieno yksilö, tosin dieseli. http://www.bytbil.com/stockholms-lan/personbil-v70-d5-awd-r-design-7897-10528955
-
Tässä on todella hieno yksilö, tosin dieseli. http://www.bytbil.com/stockholms-lan/personbil-v70-d5-awd-r-design-7897-10528955
Tuossa olisi potenttiaalia kun manuaali, mutta muuten vähänlaisesti varusteita.
-
Juu oli tuontiauto. Mutta tuolla toisella sivulla oli 2014 merkattu katsastus. Kyllä uskon että tuo toinenkin on katsastettu eikä ole ajettu katsastamattomana monta vuotta.
Näin varmaan on. Vissiin alkaneet jättää noita alkupään katsastuksia ainakin jossain määrin pois. Aiemmin Transportstrylsen näytti kaikki, nyt enää viimeisen. Varmaan kysymällä saa täyden historian jos se yleensä kiinnostaa.
Taxeissahan on katsastus joka vuosi ja nytkin on pyörinyt V70 -14 taxi josta ruuvattu 230 t km pois ja näkyy kyllä hyvin noilla palveluntarjoajien sivuilla.
Mittareitahan voidaan joutua vaihtamaan, mutta todellinen km määrä pitää kyllä ilmoittaa myyntiilmoituksessa, eikä yli 200 t km vähemmän.
Yleensä joka huomaa fuskin ilmoittaa, ja ilmoitus poistuu vähäksi aikaa, tullen kohta uudelleen eri myyjällä.
Mitä tulee tuontiautoihin niin niillä on usein huono historia takana, varsinkin aikaisemmin jos oli kierrätetty erään toisen eu-maan kautta. Siis USA tuonnit.
-
Näin varmaan on. Vissiin alkaneet jättää noita alkupään katsastuksia ainakin jossain määrin pois. Aiemmin Transportstrylsen näytti kaikki, nyt enää viimeisen. Varmaan kysymällä saa täyden historian jos se yleensä kiinnostaa.
Taxeissahan on katsastus joka vuosi ja nytkin on pyörinyt V70 -14 taxi josta ruuvattu 230 t km pois ja näkyy kyllä hyvin noilla palveluntarjoajien sivuilla.
Mittareitahan voidaan joutua vaihtamaan, mutta todellinen km määrä pitää kyllä ilmoittaa myyntiilmoituksessa, eikä yli 200 t km vähemmän.
Yleensä joka huomaa fuskin ilmoittaa, ja ilmoitus poistuu vähäksi aikaa, tullen kohta uudelleen eri myyjällä.
Mitä tulee tuontiautoihin niin niillä on usein huono historia takana, varsinkin aikaisemmin jos oli kierrätetty erään toisen eu-maan kautta.
Luultavasti Volvoissa missä on VOC=Volvo On Call järjestelmä, niin mittareita ei edes Saksassa arvata remplata ::)
-
Tuossa olisi potenttiaalia kun manuaali, mutta muuten vähänlaisesti varusteita.
Niin mitkä sitten ovat pakollisia/hyödyllisiä varusteita ja mitkä sitten ylimääräistä kikkailua.
-
Niin mitkä sitten ovat pakollisia/hyödyllisiä varusteita ja mitkä sitten ylimääräistä kikkailua.
Omasta mielestä kattoluukku on kikkailua, mutta esim. sähköpenkit on hyödyllisiä. Lisäksi uudemmissa katsoisin että soitin on paras. Sen päivittäminen on vaikeaa. Lisäksi bluetooth handsfree olisi kiva olla olemassa. Lisäksi tutkaohjattu cruise on noissa uudemmissa hyvä. Nuo kaksi viimeisintä uupuu itseltä.
-
Tuossa olisi potenttiaalia kun manuaali, mutta muuten vähänlaisesti varusteita.
Yllättävän heikosti ruotsistakin löytyy kolmos koppasia huippuunsa varusteltuna.
R-Designit yleensä perus radioilla ja penkit manuaali säädöin, kattoluukusta puhumattakaan. Summumeihin on sitten otettu selvästi enemmän lisä himmeliä.