Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Takavetoiset => Aiheen aloitti: Twofortti - 11.03.2017, 11:56:06
-
Nyt olen laittamassa lohkojakajaa kiinni ja lh2.4 moottorinohjaus. Tökkäsenkö vaan uudemman 240 ruiskupelin pyörijän jakajaan kiinni ja sitten vaan muut sytkäkamat kiinni? Tää oli ennen vissiin hall anturilla
(https://s8.postimg.org/5wc5w6yup/image.jpg) (https://postimg.org/image/5wc5w6yup/)
-
Nyt olen laittamassa lohkojakajaa kiinni ja lh2.4 moottorinohjaus. Tökkäsenkö vaan uudemman 240 ruiskupelin pyörijän jakajaan kiinni ja sitten vaan muut sytkäkamat kiinni? Tää oli ennen vissiin hall anturilla
(https://s8.postimg.org/5wc5w6yup/image.jpg) (https://postimg.org/image/5wc5w6yup/)
Tietääkseni siellä sisällä ei oo mitään mikä lh:ta kiinnostaa joten en enää estettä ideallesi
-
Tietääkseni siellä sisällä ei oo mitään mikä lh:ta kiinnostaa joten en enää estettä ideallesi
Jeesjees!
-
Jos on ollut hall jakajassa (motronic tai lh 2.2?) niin vaatii edelleenkin hall jakajan.
Mutta jos lh 2.4 niin ei tarvitse sitä enään.
-
Jos on ollut hall jakajassa (motronic tai lh 2.2?) niin vaatii edelleenkin hall jakajan.
Ei ole Motronicia lohkojakajan kanssa ja niissä on anturit vauhtipyörällä.
-
Nyt olen laittamassa lohkojakajaa kiinni ja lh2.4 moottorinohjaus. Tökkäsenkö vaan uudemman 240 ruiskupelin pyörijän jakajaan kiinni ja sitten vaan muut sytkäkamat kiinni? Tää oli ennen vissiin hall anturilla
(https://s8.postimg.org/5wc5w6yup/image.jpg) (https://postimg.org/image/5wc5w6yup/)
Jos jakajassa on mekaaninen ennakon säätö niin se pitää jumittaa
-
Ei ole Motronicia lohkojakajan kanssa ja niissä on anturit vauhtipyörällä.
Eikös lh 2.2 ollut hall jakaja? Lähinnä ajattelin aloittajan tekstin niin, että muuttaa pääty jakajan (missä hall) niin pystyjakajaksi missä ei ole hall.
Eli että olisi 2.2 ja 2.4 mennyt sekaisin.
Mutta tarkoitettiin ilmeisesti, että pysty jakajassa on ollut hall?
-
Eikös lh 2.2 ollut hall jakaja?
On, kuin myös K-jet ja 240 B200K:ssa. Olettaisin, että auto on ollut jollain edellä mainituista varustettu alunperin, mutta aloittaja kertonee tarkemmin.
-
On, kuin myös K-jet ja 240 B200K:ssa. Olettaisin, että auto on ollut jollain edellä mainituista varustettu alunperin, mutta aloittaja kertonee tarkemmin.
Ostin jakajan käytettynä ja mulla ei siis ole muuta tietoa kun että jakaja on jostain 240 volvosta. Sitä koitin kysyä että mitä kaikkea tähän tarvii että saa toimimaan ton LH2.4 kanssa :) Ja että minkä pyörijän tonne nyt sitten laitan ?
-
Heppaat keskipakopainot jumiin ja pyörijäksi kaasutinmoottorisen 240:n pyörijä, jossa ei ole rajoitinta.
-
Heppaat keskipakopainot jumiin ja pyörijäksi kaasutinmoottorisen 240:n pyörijä, jossa ei ole rajoitinta.
Ja ezk hoitaa rajoituksen normaalisti? Pystynkö hyödyntämään tota 940 puolaa vielä?
-
EZK hoitaa rajoittimen. Puolaksi käy se 940:n puola.
Vinkkinä: 360:n Renix-sytkällä varustettu jakaja on tyhjä ylimääräisistä romuista eli jakajan sisällä on vain akseli ja pyörijä.
-
Eikö ensimmäisen kuvan jakajaa voi käyttää? Mittaat akselin halkasijan, haet sopivan pyörijän ja kiinni vaan ja kovaa ajoa ku taitaa olla ilman säätöjä jo valmiiks (näyttää b23et jakajalta).
-
Eikö ensimmäisen kuvan jakajaa voi käyttää? Mittaat akselin halkasijan, haet sopivan pyörijän ja kiinni vaan ja kovaa ajoa ku taitaa olla ilman säätöjä jo valmiiks (näyttää b23et jakajalta).
Joo tyhjähän tää on! Nyt tiedän jo mitä teen. Ton jakajan akselin vissiin kuuluu liikkua noin puoltsenttiä pystysuunnassa?
-
Normaali vapaaliike.