Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: juhaleino - 12.03.2017, 22:15:35
-
Eli suoritin omaan vm -88 olevaan 240 Volleen gts performance jousien ja iskarien vaihdon. Tämän jälkeen autosta rupesi kuulumaan kolinaa etuiskarien yläpäästä hetken ajon jälkeen. Kolina loppuu hetkeksi jos iskarien muttereita kiristää konepellin alta, mutta alkaa aina uudellen.
Voiko jokin muu osa esim. kallistuksenvakaaja olla osa syyllinen tähän?
Auttakaa tyhmää :idiot2:
-
Onko se kruunumutteri, jolla kiristetään patruuna tolppaan kunnolla kiinni? Se jää helposti löysälle \ löystyy aluksi.
-
Onko se kruunumutteri, jolla kiristetään patruuna tolppaan kunnolla kiinni? Se jää helposti löysälle \ löystyy aluksi.
Ei ole kruunumutteri vaan ihan perus.
Pulttipyssyllä olen sen aina laittanut kiinni.
-
Tarkoitat varmaan yläpään mutteria? Mä tarkoitin sitä mutteria joka on siinä varressa, kun työnnät pään lokasuojan alle.
-
Tarkoitat varmaan yläpään mutteria? Mä tarkoitin sitä mutteria joka on siinä varressa, kun työnnät pään lokasuojan alle.
eli välimutteria joka kiristää iskarin itse tolpaaan! ;)
-
eli välimutteria joka kiristää iskarin itse tolpaaan! ;)
Välimutterikaan ei ole yhtään löysällä :o Ainoa mikä jää jäljelle on etuiskarin ylätuki. Kumi sen umpärillä on hapristunut ja laakeri antaa hieman periksi kun tolppaa heiluttaa. Pistin siis ne tilaukseen ja huomenna pitäisi saapua. Toivottavasti ongelma korjaantuu sillä. :)
-
Olikos sulla ne holkit tolpan pohjalla? Ilman niitä ei kiristy kyl ensinkään iskaripatruuna tolppaan...
-
Probleema selvitetty! Purin tolpat ja kappas kappas.. oikealta puolelta kaulusmutteri oli jäänytkin hieman löysälle joten sain sitä kirittyä hieman. ::) Myös laitoin uudet iskarin ylätuet ja tukitangot paikalleen niin ei klonksa enää mistään. Nöyrät kiitokset vastanneille! :)