Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Heinämies - 19.03.2017, 17:44:29
-
Kasipätkä farkku -96. Ongelma on aiemmin poistunu tyhjäkäyntimoottorin putsauksella, mutta nyt se ei tuonut kuin parin viikon avun. Edellisellä kerralla kun sen putsasin joskus viime kesänä, huuhteluneste oli ihan mustaa. Pari kertaa lisähuuhtelua ja tuli jo kirkasta. Nyt pari viikkoo sit kun putsasin niin ei ollu sanottavammin tummaa enää. Nyt eilen taas tyhjäkäynti oli puolentoista tonnin paikkeilla.
Pitääkö tuo nyt sit jo vaihtaa kokonaan, vai olisko vielä jotain vippaskonstia? Olen putsannut tuota jollain CRC:n kaasaripuhdistusaineella.
-
Imusarjasta voi olla letku irti laturin päästä. Tai huohotinletku on irti tai poikki kaasuläpän luota lähtöä kun seuraa voi löytää poikkimenneen huohotusputken lämpöeristeen sisältä.
-
Nyppäse tyhjäkäyntiventtiilin johto irti jos käyntikierrokset ei muutu niin se on rikki (mulla omassa oli rundit n.1400 rpm ilman johtoa).
-
Katso ettei kaasuvaijeri ole liian kireällä.
-
Katson nuo keskiviikkona, kun on vapaapäivä. Mitä muuten tapahtuu kun irroittaa tyhjäkäyntimoottorin johdon jos moottori on ehjä?
Voisikohan se olla kaasuvaijeri, koska joskus auttaa kun terävästi painaa kaasua.
-
Katson nuo keskiviikkona, kun on vapaapäivä. Mitä muuten tapahtuu kun irroittaa tyhjäkäyntimoottorin johdon jos moottori on ehjä?
Voisikohan se olla kaasuvaijeri, koska joskus auttaa kun terävästi painaa kaasua.
Pitäisi periaatteessa sammua, jos tyhjäkäyntimoottori on ehjä ja otat siitä johdon irti..
-
En ole tehnyt mitään tämän kanssa, koska nyt on taas ollut tyhjäkäynnit useampana päivänä ihan ookoo.
-
Katson nuo keskiviikkona, kun on vapaapäivä. Mitä muuten tapahtuu kun irroittaa tyhjäkäyntimoottorin johdon jos moottori on ehjä?
Kyykkää ekaks nostaa sitten rundit n.1200-1400.