Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S/V40 96-04 => Aiheen aloitti: -JS- - 20.03.2017, 13:18:16
-
Eli otsikossa tärkein. Googlettelin, että yleensä lyhyet sammuu pitkillä, mutta on myös autoja missä palaa molemmat. Tuossa kun valoja releistin huomasin pitkillä jäävän myös lyhkäsiin jännite. Vika katkaisiassa vai ominaisuus? Reilu voltti tuli lisää releistyksellä (tyhjäkäynnillä lampunkannnasta 13,1 nousi 14,2v)
-
Eli otsikossa tärkein. Googlettelin, että yleensä lyhyet sammuu pitkillä, mutta on myös autoja missä palaa molemmat. Tuossa kun valoja releistin huomasin pitkillä jäävän myös lyhkäsiin jännite. Vika katkaisiassa vai ominaisuus? Reilu voltti tuli lisää releistyksellä (tyhjäkäynnillä lampunkannnasta 13,1 nousi 14,2v)
Maadoituksella ohjataan tässä valoja siinä syy jännitteelle
-
Kiitos nopeasta vastauksesta.
Eipä tullut asia mieleen, että noinpäin ohjattu eikä mitattua ennen aloittamista :-[ Pitää vähän käydä vaihtelemassa liittimien paikkoja
Nyt toimii oikealla tavalla kun napaisuudet oikeinpäin