Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: Proomu - 21.08.2011, 12:22:28
-
Olis tarve alempaan takatukivarteen kovempia puslia, mutta ainoot polypuslat löysin australiasta whitelinelta :D
Kai niitä jostain lähempääkin löytyy???
-
http://www.sporttiauto.fi/tuotteet/superflex/katalooki/fi_FI/volvo240/
Eiköhän tuosta löydy.
-
Tänkjuu :hello:
-
Powerflexinkin jälleenmyyjiin olen muutamaan netissä pyöriessä törmännyt.
-
Kannattaa kysäistä myös RallyRacesta...he pitävät hyllyssä aina noita 200-sarjalaisen puslia. Sieltä tilasin itselleni
jotain puslia.
-
Rally Racesta tilattu. Nyt rupesin miettimään kannattaako kuitenkaan taakse alempaan tukivarteen laittaa polypuslaa etupäähän. Taitaa vastustaa korin kallistelua melko paljon, joutunee tukivarsi aika koville? Kyse on ralliautosta ja pelkään että tukivarresta tulee samalla ikään kuin kallistuksenvaimennin ja soralla sitä efektiä ei haluta.
Pitäisköhän siis laittaa taaempi pusla polyuretaanista ja etummainen kumista...? Kokemusta kellään?
-
No niin, laitoin alemman takatukivarren etupäähän uuden kumipuslan ja takapäähän polyuretaanisen. Etupäässä oli ennestäänkin kuminen, mutta takimmainen oli nailonia, jonka keskiholkki oli väljistynyt.
Veikkaan että nyt pelaa herkemmin kun uretaanipusla joustaa edes vähän, naloni ei juuri ollenkaan. Kun uretaanit väljistyy niin vois kokeilla uniballia seuraavaks, ei ainakaan vääntäis vastaan.
-
Rally Racesta tilattu. Nyt rupesin miettimään kannattaako kuitenkaan taakse alempaan tukivarteen laittaa polypuslaa etupäähän. Taitaa vastustaa korin kallistelua melko paljon, joutunee tukivarsi aika koville? Kyse on ralliautosta ja pelkään että tukivarresta tulee samalla ikään kuin kallistuksenvaimennin ja soralla sitä efektiä ei haluta.
Pitäisköhän siis laittaa taaempi pusla polyuretaanista ja etummainen kumista...? Kokemusta kellään?
Mulla on katuautossa, Volvo 242, kaikki puslat (poislukien etukallistuksenvakaimen koriin kiinnittävät puslat kallistuksenvakaimen kuluneisuuden takia) polyuretaanisia. On ne sielä vaikuttanu jo reilun 10 tkm:n ajan ja hyvin on paikat kestäny. Yhdessä Konin iskunvaimentimien kanssa on sitten ihanan jämäkkä alusta. S*
-
Mulla on katuautossa, Volvo 242, kaikki puslat (poislukien etukallistuksenvakaimen koriin kiinnittävät puslat kallistuksenvakaimen kuluneisuuden takia) polyuretaanisia. Yhdessä Konin iskunvaimentimien kanssa on sitten ihanan jämäkkä alusta. S*
Tuo on muuten totta...en olisi ikinä uskonut että vaikuttaa ajo-tuntumaan niin paljon. Itse vaihdoin viime talvena kaikki vanhat kumiset uretaanisiin.
-
Ei ollu häävit puslat, kun lakkas Volvo pysymästä pyörillään :buck2:
Esiteltiin samalla uutta pakoputkee:
http://mkyostila.kuvat.fi/kuvat/RALLIKUVAT+2011/Neste+Jari+Pekka+ralli+11.9.2011+/IMG_9594.jpg/_smaller.jpg
-
Ei ollu häävit puslat, kun lakkas Volvo pysymästä pyörillään :buck2:
Esiteltiin samalla uutta pakoputkee:
http://mkyostila.kuvat.fi/kuvat/RALLIKUVAT+2011/Neste+Jari+Pekka+ralli+11.9.2011+/IMG_9594.jpg/_smaller.jpg
No jopas....huonompaan suuntaan siis ^-^
Ei kai sattunu pahemmin?
-
No jopas....huonompaan suuntaan siis ^-^
Ei kai sattunu pahemmin?
Ei sattunu kun pelteihin, parisuhteeseenkin saattaa sattua kun tulee taas talli-iltoja oikomishoidon merkeissä :pomo:
-
Ei sattunu kun pelteihin, parisuhteeseenkin saattaa sattua kun tulee taas talli-iltoja oikomishoidon merkeissä :pomo:
Se on sitä motorsporttia :sundaydriver: